برگزاری ویژه‌برنامه «شهید کوچه ما روشنی شهر است» در منطقه ۱۲ اصفهان

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: همزمان با هفته نکوداشت اصفهان، ویژه‌برنامه «شهید کوچه ما روشنی شهر است» ویژه پاسداشت خانواده معظم شهید علی احمدی یکی از شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس در محله امیرالمومنین(ع) برگزار می‌کند.

علی‌اکبر رسالت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اهمیت یادبود و پاسداشت نام شهدا اظهار کرد: امروزه دشمنان اسلام و قرآن از خون و نام شهدا واهمه دارند، چرا که نام شهدا حقانیت انقلاب اسلامی را به اثبات رسانده و راهی روشن در مسیر آیندگان قرار می‌دهد.

وی افزود: همزمان با هفته نکوداشت اصفهان، اداره فرهنگی منطقه ۱۲ اصفهان ویژه‌برنامه «شهید کوچه ما روشنی شهر است» را ویژه پاسداشت خانواده معظم شهید علی احمدی یکی از شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس در محله امیرالمومنین (ع) برگزار می‌کند.

مدیر منطقه ۱۲ اصفهان با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا جوانان این مرز و بوم را با فرهنگ جهاد و شهادت بیگانه کنند، گفت: بصیرت مردم ما همیشه به موقع خود را نشان داده است و به دنیا ثابت کرده‌ایم که با جان و دل در جبهه حق قرار داریم و با حمایت از ولایت راه شهدا را ادامه می‌دهیم تا خیال خام دشمنان باطل شود.

برگزاری ویژه‌برنامه «شهید کوچه ما روشنی شهر است» در منطقه ۱۲ اصفهان

رسالت تصریح کرد: ویژه برنامه «شهید کوچه ما روشنایی شهر است»، با حضور بسیجیان و مسئولان و عموم مردم منطقه همراه با اجرای برنامه استیجی، سرود و روایتگری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی هفته اصفهان خاطر نشان کرد: نکوداشت اصفهان فرصتی برای معرفی و شناساندن تمام ظرفیت‌ها به نسل حاضر و نسل‌های آینده است.

کد خبر 747123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.