احداث بزرگترین پارکینگ مکانیزه کشور در اصفهان

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان از احداث بزرگترین پارکینگ مکانیزه کشور در اصفهان خبر داد.

مسعود حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری جلسه شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان اظهار کرد: کلیات انتشار فراخوان پروژه اداری تجاری و پارکینگ مکانیزه شهدا مورد تأیید اعضا قرار گرفت و مقرر شد تا کارشناسی پیرامون قیمت نهایی آن طی هفته جاری انجام و این پروژه در جلسه آینده جمع‌بندی و مصوب شود.

وی افزود: ارزش این پروژه ۶۵۰ میلیارد تومان، آورده شهرداری ۱۵۰ میلیارد تومان و آورده سرمایه‌گذار ۵۰۰ میلیارد تومان است که شامل احداث مجموعه اداری و تجاری به میزان ۲۱۰۰ متر مربع و ۳۵۰ پارکینگ مکانیزه می‌شود و پرداخت سایر تملکات آن توسط سرمایه‌گذار خواهد بود.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: این پروژه در نوع خود بزرگترین پروژه پارکینگ مکانیزه عملیاتی و اجرایی در کشور است که امیدواریم طی هفته آینده مصوب و اجرایی شود.

حیدری با اشاره به رفع موانع اجرایی و عملیاتی پروژه اداری، تجاری و پارکینگ میدان قدس گفت: طرح عملیاتی این پروژه سال‌ها است در مرحله بررسی قرار داشته و با پیگیری‌های صورت گرفته، ابهامات پیرامون مالکیت زمین آن مرتفع شده است.

وی اضافه کرد: فراخوان پروژه اداری، تجاری و پارکینگ مکانیزه قدس با ظرفیتی حدود ۲۰۰ پارکینگ، ۵۵۰۰ متر مربع فضای اداری و ۲۲۰۰ متر مربع فضای تجاری منتشر و ارزش نهایی آن بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلیارد تومان برآورد خواهد شد.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به رفع ابهامات موجود در پروژه زمین استاندارد اسکیت واقع در پارک گل محمدی مطرح شده در نشست شورای عالی سرمایه‌گذاری گفت: با توجه به ابهامات موجود در این نوع پروژه‌ها، مقرر شد با مکاتبه از طرف شهردار این کلان‌شهر تمام معاونت‌ها و سازمان‌های مربوطه موظف و مکلف شوند تا استعلامات لازم در اسرع وقت به سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌ها پاسخ داده شود و نتایج آن برای تصویب نهایی در شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها مطرح شود.

حیدری بیان کرد: تعیین تکلیف هتل و مجموعه تجاری اجلاس آخرین مورد مطرح شده در نشست شورای عالی سرمایه‌گذاری بود که با توجه به قرارداد منعقده شده، مقرر شد جمع‌بندی نهایی آن در اسرع وقت انجام و ابهامات موجود رفع شود.

کد خبر 746916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • سوسن IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    6 1
    پارکینگ بزرگ باید در در سمت جاهای شلوغ و پر تردد مرکز شهر مثل دروازه دولت و میدان نقش جهان و سی و سه پل احداث بشه نه جایی مثل ملک شهر