مسئولیت شکست امروز با من است / هواداران ملوان از باشگاه انتظار کسب سهمیه آسیا دارند

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: هواداران ملوان از باشگاه انتظار کسب سهمیه آسیایی دارند، اما باتوجه به کمبود امکانات امیدی به پیشرفت نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی تارتار شامگاه _یک‌شنبه، دوم اردیبهشت_ در کنفرانس‌خبری پس از دیدار تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی و سپاهان اصفهان اظهار کرد: در شروع نیمه دوم غافلگیر شدیم، چرا که اشتباهاتی داشتیم، مسئولیت این باخت با من است، باید خیلی بیشتر کار کنیم و اشتباهات را به حداقل برسانیم. در صحنه گل دوم یک خطا به نظر می‌رسید رخ داد که داور چشم‌پوشی کرد.

وی افزود: سپاهان تیم قدرتمندی است، اگر اشتباه کنیم باید تاوان آن‌را پس دهیم، فوتبالی‌ها همه می‌دانند که سپاهان تیم توانمندی از نظر مالی، سخت‌افزار، بودجه و یکی از بهترین تیم‌های ایران است. دور رفت را ما بردیم و امروز سپاهان با اختلاف یک گل برنده شد.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: سپاهان و ملوان با همدیگر قابل مقایسه نیستند و ما یک زمین تمرین خوب هم نداریم، حیف شد که در روزی که می‌تواستیم با تیم سوم جدول فاصله را کم کنیم، شکست خوردیم. در شش بازی آینده باید خیلی بیشتر تلاش کنیم تا هم جایگاه فعلی را حفظ کنیم و اگر بتوانیم به رده بالاتر جدول برسیم.

تارتار ادامه داد: مسائل فنی به ما بر می‌گردد، بعد از تعویض‌ها وضعیت ما بهتر شد، گل‌هایی که دریافت کردیم درصورتی اتفاق افتاد که در شرایط حمله بودیم و در لحظه گل اول هم دفاع تیم باز بود، باید نقاط ضعف تیم را پیدا و برطرف کنیم.

وی درخصوص حمایت‌های مسئولین استانی از ملوان خاطرنشان کرد: هوادار دوست دارد تیم ملوان برای کسب سهمیه آسیایی تلاش کند، برای این موضوع همه باید به میدان بیایند، تلاش وجود دارد، اما کافی نیست، به‌هر صورتی سعی می‌کنیم برای کسب سهمیه تلاش کنیم یا در جام‌حذفی قهرمان شویم. من فکر نمی‌کنم با این وضعیت پیشرفت کنیم.

کد خبر 746725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.