رگبار باران و طوفان لحظه‌ای اصفهان را دربرمی‌گیرد / هوای استان خنک‌ می‌شود

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از وزش باد، رعدوبرق، رگبار باران، تگرگ، وزش تند، طوفان لحظه‌ای و کاهش نسبی دما در استان و صدور هشدار سطح زرد هواشناسی خبر داد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از بعدازظهر امروز شاهد فعالیت سامانه‌های همرفتی با وزش باد، رعدوبرق، رگبار باران، تگرگ، وزش تند، طوفان لحظه‌ای و کاهش نسبی دما خواهیم بود و تمام مناطق استان تحت تأثیر مخاطرات سامانه‌های مذکور قرار خواهد گرفت.

وی افزود: شرایط مذکور تا پانزدهم اردیبهشت تداوم خواهد داشت، اما از بعدازظهر فردا تا روز چهارشنبه، چهارم اردیبهشت، مخاطرات این سامانه شدت خواهد داشت و در این خصوص شاهد هشدار سطح زرد هواشناسی هستیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: طی مدت مذکور، استحکام‌بخشی سازه‌های سبک و موقت، پرهیز از صعود به ارتفاعات، کوهنوردی و گردشگری، نداشتن توقف در مسیل‌ها و بستر رودخانه‌ها، محافظت از محصولات کشاورزی در برابر تندباد و افت دما و پرهیز از انجام اقدامات حادثه‌ساز باید مد نظر قرار گیرد.

شیشه فروش با تاکید بر لزوم رعایت اصول ایمنی به منظور رانندگی در محورهای استان ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به لایروبی و پاک‌سازی کانال‌های آب کنند و تیم‌های امدادی نیز در جاده‌ها استقرار یافته‌اند.

کد خبر 746619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.