برگزاری برنامه‌های شاد و متنوع در محله کلمه‌خواران همزمان با هفته فرهنگی اصفهان

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان از اجرای برنامه‌های متنوع در محله کلمه‌خواران به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان خبر داد و گفت: هفته فرهنگی کلمه‌خواران همزمان با هفته فرهنگی اصفهان از یکم تا ششم اردیبهشت است.

محسن زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان اظهار کرد: هدف از اجرای برنامه‌های هفته فرهنگی معرفی امکانات و ظرفیت‌های شهرداری در حوزه فرهنگی، تفریحی و اجتماعی به افراد در محلات و شناسایی ظرفیت‌های فرهنگی هر محله و شناساندن کالبد محله به شهروندان است.

وی با بیان اینکه هفته فرهنگی کلمه‌خواران همزمان با هفته فرهنگی اصفهان از یکم تا ششم اردیبهشت است، افزود: به همین مناسبت برنامه‌های متنوع و شاد شامل بازی‌های بومی محلی، شاد پیمایی عروسکی، مشاغل قدیمی محله، بازی‌های تفریحی و کارگاهی برای معرفی تاریخچه این محله برگزار و رونمایی از کتاب تاریخ شفاهی محله انجام می‌شود.

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان با بیان اینکه تدوین مجموعه کتاب‌های تاریخ شفاهی این منطقه از دو سال گذشته تا کنون در دست اقدام است، گفت: این کتاب توسط میترا گودرزی نویسنده و سرپرست مجموعه در حال تدوین است و از اهالی درخواست دارم تا اگر ناگفته‌ای دارند بیان شود تا قبل از چاپ به مطالب کتاب اضافه شود.

برگزاری برنامه‌های شاد و متنوع در محله کلمه‌خواران همزمان با هفته فرهنگی اصفهان

زمانی با بیان اینکه برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان با همکاری مشترک شهروندان و مسجد و سایر بخش‌های سازمان فرهنگی اجرا می‌شود، ادامه داد: رصد آسمان شب با همکاری مرکز آموزش نجوم ادیب، مسابقه اذان با همکاری مسجد محله و پایش سلامت با همکاری مرکز بهداشت محله اجرا می‌شود، همچنین میز خدمت رضوی شامل چند غرفه خدماتی، مشاور حقوقی و خانواده با همکاری مرکز نیکوکاری امام رضا (ع) انجام می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری جشنواره ابر بازی‌ها، بازی‌های رومیزی، بازی‌های الکترونیکی و بازی‌های محلی نیز در این ایام برگزار می‌شود، همچنین در هفته فرهنگی اصفهان برنامه میراث کهن و ارائه بازی‌های بومی و محلی در بوستان‌های منتخب محله‌های منطقه ۴ برگزار می‌شود.

کد خبر 746595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.