احداث تقاطع غیرهمسطح مشهد-شاندیز-طرقبه در سال ۱۴۰۳

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌‎ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: یکی از پروژه‌های مدنظر برای سال ۱۴۰۳، احداث تقاطع غیرهم‌سطح مشهد-شاندیز-طرقبه است که طرح مصوب هم دارد و با همکاری شهرداری شهرهای یاد شده و با حمایت استاندار امیدواریم این پروژه اجرایی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی، مجید نژادحسین با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته توسط معاونت عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری در سال گذشته و برنامه‌های سال آینده این حوزه اظهار کرد: از جمله اتفاقات خوبی که سال گذشته شاهد بودیم، می‌توان به بهره‌برداری از پل شهید میرزایی، تعریض پل دهرود به عنوان یک مطالبه ۲۰ ساله مردمی و آغاز حفاری خط ۳ مترو از انتهای بلوار امامت به بلوار امیریه اشاره داشت.

وی با بیان اینکه تا پایان خرداد هم شاهد بهره‌برداری از تعریض پل سرخس در بلوار شهید باهنر و تقاطع غیرهم‌سطح شهید هریری خواهیم بود، افزود: علاوه بر این، در فروردین‌، تست گرم خط ۳ هم انجام شد و با تلاش شبانه‌روزی همکاران شهرداری، تا پایان شهریور و اوایل مهر شاهد مسافرگیری در این مسیر خواهیم بود.

نژادحسین در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به صدور مجوز انعقاد خرید ۴۵۰ دستگاه اتوبوس توسط شورای شهر گفت: براساس این قراردادها، هرماه ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس وارد چرخه خدمات‌رسانی می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌‎ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با بیان اینکه ایستگاه سلامت خط ۲ مترو هم تا بیست‌ودوم بهمن بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: یکی دیگر از پروژه‌های مدنظر برای سال ۱۴۰۳، احداث تقاطع غیرهم‌سطح مشهد-شاندیز-طرقبه است که طرح مصوب هم دارد و با همکاری شهرداری شهرهای یاد شده و با حمایت استاندار امیدواریم این پروژه اجرایی شود.

نژادحسین گفت: عمده پروژه‌های اجرا شده در سال ۱۴۰۲ و پروژه‌های پیش‌بینی شده برای سال ۱۴۰۳، نیاز به تملک ندارد و با تأمین اعتبار و پیش رفتن انعقاد قرارداد، در اختیار پیمانکار قرار می‌گیرد و سعی داریم در همین دوره به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 746587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.