آتش‌نشانی رشت مانور عملیاتی برگزار می‌کند

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: مانور عملیاتی در شب از جمله نوررسانی، آبرسانی، نجات و مهار آتش‌سوزی امشب در ایستگاه شماره سه آتش‌نشانی رشت برگزار می‌شود.

شهرام مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در گیلان، اظهار کرد: به منظور بالا بردن توان علمی، جسمانی و عملیاتی نیروهای جوان آتش‌نشانی رشت مانور عملیات در شب از جمله نوررسانی، آبرسانی، نجات و مهار آتش‌سوزی امشب ساعت ۲۱ در ایستگاه سه آتش نشانی واقع در بلوار شهید مدرس شهر رشت برگزار می‌شود.

وی افزود: این مانور تخصصی با حضور افسران ارشد، رؤسای ایستگاه‌های مربوطه در تاریکی مطلق و تنها با بهره‌گیری از پروژکتورهای نصب شده بر روی خودروهای عملیاتی برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با بیان اینکه نیروهای دو ایستگاه عملیاتی به همراه چهار خودرو آتش‌نشانی از جمله نردبان هیدرولیک در این مانور حضور دارند، خاطرنشان کرد: در این مانور، آتش‌نشانان با قطع جریان برق و با استفاده از تجهیزات فردی در شرایط دشوار تاریکی شب، به صورت نمادین اقدام به رهاسازی و نجات مصدومان و اطفای حریق در ایستگاه سه آتش‌نشانی خواهند کرد.

مؤمنی گفت: این سازمان با تعداد ۳۸۰ نیروی ستادی و عملیاتی و ۹۰ دستگاه خودروی سبک، نیمه‌سنگین و سنگین و موتورسیکلت در ۱۵ ایستگاه به شهروندان خدمات‌رسانی می‌کند.

وی با بیان به دنبال جذب نیرو در سازمان آتش‌نشانی هستیم، افزود: امیدواریم امسال بتوانیم با همکاری استانداری گیلان، نیروی انسانی و خودروهای عملیاتی سازمان را افزایش دهیم.

کد خبر 746563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.