بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی محله خلجان تا پایان نیمه نخست ۱۴۰۳

شهردار تبریز با بیان اینکه اجرای طرح ناحیه محوری موجب تسریع در حل مشکلات محله‌ای می‌شود گفت: شهرداری امسال اهتمام ویژه‌ای برای بهبود سرانه‌های خدماتی فرهنگی محلات الحاقی همچون خلجان دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان شرقی و به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، یعقوب هوشیار صبح امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت_ در دومین بازدید از محلات کم‌برخوردار شهر که طی سال جاری انجام شد با همراهی حجت الاسلام رسول برگی، علیرضا نوای باغبان، حکیمه غفوری، یاسین بجانی و حجت الاسلام سید کاظم سیدکاظم زعفرانچی‌لر از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از محلات خلجان بازدید و اظهار کرد: بررسی مشکلات و بازدید میدانی از محلات با هدف تسریع در حل معضلات شهری و استقرار هرچه بیشتر طرح ناحیه محوری در دستور کار امسال شهرداری قرار دارد.

وی با بیان اینکه اجرای طرح ناحیه محوری نقش مؤثری در شناسایی و رفع مشکلات محلات شهر دارد، افزود: بهبود خدمات محله‌ای با محوریت مناطق کم برخوردار در دستور کار مناطق ده‌گانه قرار دارد و بر همین اساس، بازدید و بررسی مشکلات شهری محلات خلجان صورت گرفته است.

شهردار تبریز در بازدید از ساختمان اداری شهرداری ناحیه خلجان با تاکید بر تسریع عملیات عمرانی تصریح کرد: این پروژه در چهار طبقه شامل فرهنگسرا در حال احداث بوده و عملیات عمرانی آن ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

هوشیار خاطرنشان کرد: بهسازی روشنایی و بهبود وضعیت آسفالت معابر، بهره برداری از سالن ورزشی خلجان، احداث پارک محله‌ای جدید و احداث مجموعه فرهنگی از جمله پروژه‌های حائز اهمیت مورد تاکید مدیریت شهری در محله خلجان بود.

وی ادامه داد: مقرر شد خدمات محله‌ای و برخی پروژه‌های عمرانی تا اواخر شهریورماه توسط شهرداری منطقه هشت افتتاح و تقدیم اهالی خلجان شود.

شهردار تبریز گفت: شهرداری تبریز در سال جاری با بودجه ۳۰ هزار میلیارد تومانی که ۷۰ درصد از آن به پروژه‌های عمرانی و خدماتی اختصاص دارد، محله‌محور بودن را در رأس امور خود قرار داده است و بر همین اساس بازدید از محلات و احصای مشکلات و رفع آن‌ها در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

غلامرضا احمدی، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز نیز در حاشیه این بازدید تاکید کرد: در این بازدید میدانی چند ساعته مطالبات و معضلات شهری محلات خلجان بررسی شد و درنهایت مقرر شد، مدیران منطقه هفت شهرداری تبریز چندین پروژه شامل ساختمان اداری ناحیه خلجان، فرهنگسرا، حل مشکل روشنایی برخی و بهسازی آسفالت معابر را در اولویت کاری قرار دهند.

وی با بیان اینکه اهالی و شهروندان خلجان در بحث مسیرگشایی و موضوعات دیگر حداکثر همکاری را با شهرداری در جهت تسریع اجرای پروژه‌های عمرانی داشته‌اند، افزود: در پایان این بازدید مقرر شد، پروژه‌های فوق‌الذکر تا پایان شهریور سال جاری به اتمام برسد و در خدمت شهروندان خلجان قرار گیرد.

کد خبر 746510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.