عملیات «وعده صادق» تابوی شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را از بین برد

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: عملیات غرورآفرین وعده صادق، تابوی شکست‌ناپذیری رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل را از بین برد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سیدجمال وزیری محبوب، امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت_ در آئین نمادین نواختن «زنگ اقتدار» به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حمایت از عملیات غرورآفرین وعده صادق، اظهار کرد: با این عملیات، اعتماد به نفس رزمندگان مقاومت بیش از پیش تقویت شد.

وی افزود: عملیات غرورآفرین وعده صادق، تابوی شکست‌ناپذیری رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل را از بین برد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان خاطرنشان کرد: این عملیات، قدرت موشکی نظام جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان داد و این مهم به عنوان فصلی جدید در تاریخ نظامی‌گری ماندگار شد.

وزیری محبوب تصریح کرد: به فضل و یاری خداوند روزی شاهد برچیده شدن بساط رژیم غاصب اسرائیل و دنیای بدون اسرائیل خواهیم بود.

عملیات «وعده صادق» تابوی شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را از بین برد

به گزارش ایمنا، آئین نمادین نواختن «زنگ اقتدار» به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حمایت از عملیات غرورآفرین «وعده صادق» در خصوص حمله به رژیم غاصب اسرائیل توسط سپاه سرافراز با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، استاندار سمنان، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان و فرماندار سمنان در مرکز آموزشی شهید قزوهی سمنان برگزار شد.

کد خبر 746498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.