روشنایی فضای سبز خیابان تالار تامین شد

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: پایه‌های روشنایی در فضای سبز خیابان تالار با هدف تأمین امنیت و آسایش شهروندان و تسهیل در عبور و مرور آن‌ها نصب شده است.

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از کلیدی‌ترین تجهیزات مبلمان شهری که جلوه بصری سیمای شهر را افزایش می‌دهد و سهم قابل توجهی در تأمین زیبایی، امنیت، آسایش و ایجاد جوی نشاط‌آور برای شهروندان دارد، ارتقای روشنایی پارک‌ها است.

وی افزود: ایجاد نورپردازی مناسب در شب نقش بسزایی در جذابیت بصری، افزایش امنیت و فعالیت‌های شبانه در پارک‌ها دارد، همچنین این نورپردازی‌ها پارک‌ها را به محلی برای ارتباط اجتماعی مردم تبدیل می‌کند.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه پارک‌ها جایگاه ویژه‌ای در زندگی شهری دارند، تصریح کرد: نصب پایه‌های روشنایی در این اماکن به شهروندان این امکان را می‌دهد تا شهروندان علاوه‌بر لذت بردن از طبیعت، تعاملات اجتماعی خود را نیز افزایش دهند، همچنین ورزش و استراحت را در این اماکن در پیش بگیرند.

صیرفی‌نژاد با بیان اینکه شهرداری ۱۴ پایه روشنایی به همراه چراغ ال‌ای‌دی ۳۵ وات کم‌مصرف در فضای سبز خیابان تالار نصب شده است، بیان کرد: پایه‌های روشنایی در فضای سبز خیابان تالار با هدف تأمین امنیت و آسایش شهروندان و تسهیل در عبور و مرور آن‌ها نصب شده است.

وی گفت: ارتقای کیفیت در تأمین روشنایی این فضای سبز که به همت معاونت خدمات شهری این منطقه انجام شده است، نصب پایه‌های روشنایی سه متری، کابل‌کشی، سیم‌کشی، احداث چاه ارت، ایجاد فونداسیون، نصب تابلوی برق و چراغ‌های ال‌ای‌دی ۳۵ وات کم‌مصرف با اعتباری بالغ‌بر چهار میلیارد ریال در فضای سبز خیابان تالار انجام شده است.

کد خبر 746461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.