آغاز ثبت‌نام کتاب‌فروشی‌ها در نمایشگاه کتاب + نحوه ثبت‌نام

ثبت‌نام کتابفروشی‌ها در سامانه «بازار کتاب» برای حضور در بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از یکم اردیبهشت‌ آغاز شد. 

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، با توجه به در پیش بودن سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، حضور کتاب‌فروشی‌ها در بخش مجازی این نمایشگاه تنها از طریق عضویت در سامانه «بازار کتاب» فراهم است.

کتاب‌فروشی‌هایی که عضو سامانه «بازار کتاب» نیستند می‌توانند از یکم تا پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ برای ثبت‌نام در این سامانه از طریق درگاه «بازار کتاب» به نشانی V.bazarketab.ir اقدام کنند تا پس از تأیید عضویت و آغاز فعالیت در این سامانه بتوانند در بخش مجازی این دوره از نمایشگاه حضور پیدا کنند.

کتاب‌فروشی‌هایی که پیش‌تر در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند و فعال هستند نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند، اما کتاب‌فروشانی که ثبت‌نام ناقص دارند، می‌توانند در مهلت ذکرشده برای تکمیل اطلاعات اقدام کنند.

به گزارش ایمنا، سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از نوزدهم تا بیست‌ونهم اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل مصلای امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد خبر 746433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.