باند حرفه‌ای جعل اسناد و مدارک در شهرستان کنگاور متلاشی شد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از دستگیری یک باند حرفه‌ای جعل اسناد و مدارک در شهرستان کنگاور و کشف مقدار زیادی اسکناس و مدارک جعلی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ شنبه اول اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پس از اطلاع مأموران پلیس آگاهی استان مبنی بر اینکه اعضای یک باند جعل اسناد و مدارک در پوشش یک دستگاه اتوبوس مسافربری قصد انتقال مقادیر زیادی اسناد و مدارک جعلی به مرکز کشور را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا و با هماهنگی‌های صورت گرفته مأموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور حین کنترل خودروهای عبوری موفق به شناسایی اتوبوس مذکور شده و پس از توقف آن، ۲ فرد جاعل را دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته ۱۰ قطعه گواهینامه رانندگی، ۲ جلد شناسنامه، یک قطعه کارت پایان خدمت، ۲ قطعه کارت اشتغال و شناسایی اتباع خارجه، ۲ قطعه کارت ملی و کارت خودرو، ۳ برگ سبز مالکیت خودرو، ۵ برگ گواهینامه پایان دوران تحصیلات دانشگاهی، پیش‌دانشگاهی و متوسطه که همگی جعلی بودند به همراه یک قبضه کلت و ۲ تیغه خشاب کشف شد.

وی افزود: همچنین در این راستا ۲۰۰ قطعه اسکناس جعلی ۵۰ هزار تومانی، ۶۹ قطعه اسکناس جعلی ۱۰۰ هزار تومانی و یک قطعه اسکناس جعلی ۲۰۰ هزار تومانی جمعاً به مبلغ ۱۷۱ میلیون ریال کشف شد.

حاجیان یادآور شد: در این راستا پرونده‌ای تشکیل و ۲ متهم دستگیر شده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

کد خبر 746404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.