آل سعود قرآن را برای جلب رضایت رژیم صهیونیستی تحریف می‌کند

رهبر جنبش انصارالله یمن امروز (شنبه) تأکید کرد: عربستان سعودی برای جلب رضایت رژیم صهیونیستی، قرآن را تحریف می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از شبکه المسیرة، «سیدعبدالملک الحوثی» رهبر انصارالله یمن اظهار کرد: آل سعود آیات قرآن را از برنامه‌های درسی حذف می‌کند تا مایه خشم صهیونیست‌ها و چه بسا مانع عادی‌سازی روابط آن با صهیونیست‌ها نشود.

وی گفت: آل سعود حتی احادیث نبوی را به صورت کلی یا جزئی از برنامه‌های آموزشی حذف کرده‌اند و به دنبال جلب رضایت اسرائیل هستند و این ظلم بزرگی برای نسل‌هاست.

الحوثی تصریح کرد که آل سعود به جایی رسیده است که آیات قرآنی را که درباره جنایات یهودیان سخن می‌گوید و آنان را رسوا می‌کند، حذف می‌کند و حتی بدون هیچ خجالتی، به یهودیان صهیونیست بیشتر احترام می‌گذارند تا به قرآن.

رهبر انصارالله همچنین گفت: یکی از سران عربستان گفته است که اسرائیل، هم‌پیمان آینده این کشور است؛ این اقدامات در حالی صورت می‌گیرد که ما شاهد دشمنی اسرائیل با اسلام و مسلمانان هستیم.

وی افزود: صهیونیست‌ها شعار مرگ بر عرب‌ها سر می‌دهند و امارات نیز همانند عربستان عمل کرده و به طور عجیبی از دشمن صهیونیستی در برنامه‌های آموزشی و کتب درسی سخن می‌گوید و به دنبال تربیت نسلی است که دوست، هم‌پیمان و شریک اسرائیل باشد.

کد خبر 746391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.