راه‌اندازی میدان گازی مختار نیازمند توجه ویژه وزارت نفت است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد میدان گازی مختار بویراحمد را یکی از مهم‌ترین طرح‌های اقتصادی استان برشمرد و گفت: سرعت گرفتن اجرای این پروژه نیازمند توجه ویژه وزارت نفت است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدعلی احمدزاده، امروز _ شنبه، یکم اردیبهشت_ در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به افزایش خوب سهم اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت به کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: این استان با توجه به ظرفیت‌های نفت و گازی ظرفیت زیادی برای تخصیص اعتبارات بیشتری دارد.

وی افزود: کهگیلویه و بویراحمد در طول سال رقم قابل توجهی از صادرات و تولید نفت و گاز کشور را دارد و نیاز است در اعتبارات مسئولیت اجتماعی وزارت نفت به صورت ویژه دیده شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه بخش زیادی از پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام استان از دولت گذشته به یادگار مانده‌است، تصریح کرد: استان دارای ظرفیت‌های خوبی برای حضور سرمایه‌گذاران در حوزه‌های مختلف به‌خصوص نفت و گاز است.

احمدزاده با تأکید بر توجه و توسعه طرح گازی مختار از سوی وزارت نفت، خاطرنشان کرد: نیاز است با توجه به حساسیت موضوع و نقش محوری این طرح در توسعه اشتغال، وزارت نفت در حل مشکلات این طرح همکاری کند.

وی افزود: میدان گازی مختار یاسوج با تولید بیش از ۲۰ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی ذخیره شده، یکی از ظرفیت‌های مهم اقتصادی در استان کهگیلویه و بویراحمد محسوب می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این طرح جز تعهدات سفر ریاست جمهوری است و می‌طلبد در کمترین زمان ممکن روند اجرایی طرح شتاب بخشیده شود.

وی تصریح کرد: نیاز است وزارت نفت نسبت به تأمین خوراک مورد نیاز طرح گاز مختار همکاری لازم با کهگیلویه و بویراحمد را افزایش دهد.

کد خبر 746349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.