کاشت ۲۵ هزار بوته گل زنبق در منطقه ۹ اصفهان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: به‌دنبال کاشت گیاهان با نیاز آبی کم، بهبود سیما و منظر شهری و مصرف بهینه آب، کاشت ۲۵ هزار بوته گل زنبق در سطح این منطقه، حال و هوای خوبی ایجاد کرده است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به کاشت گونه‌های کم‌آب در راستای توسعه فضای سبز شهری اظهار کرد: در این دوره مدیریت شهری اصلاح الگوی کاشت و به‌کار بردن گونه‌های گیاهی مقاوم به کم‌آبی در دستور کار قرار گرفت که در این راستا اقدامات خوبی در سطح منطقه انجام شده است.

وی افزود: اصلاح الگوی کاشت و اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از مشکلات ناشی از کم‌آبی از مهمترین اهداف مدیریت شهری به‌شمار می‌رود.

کاشت ۲۵ هزار بوته گل زنبق در منطقه ۹ اصفهان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان افزود: در راستای کاشت گیاهان با نیاز آبی کم، بهبود سیما و منظر شهری و مصرف بهینه آب، کاشت ۲۵ هزار بوته گل زنبق در سطح منطقه منظره زیبا و چشم گیری را ایجاد کرده است

وی تصریح کرد: با توجه به تنوع بالای گیاهان پوششی و امکان دستیابی به گونه‌های با نیاز آبی کم می‌توان با انتخاب گیاهان سازگار با هر منطقه و مقاوم به انواع متفاوت تنش‌های محیطی، در افزایش کارایی مصرف آب در فضای سبز نقش ایفا کرد.

کد خبر 746255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.