اجرای برنامه‌های متنوع ویژه هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۷ 

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان از اجرای ویژه‌برنامه‌های جذاب و با نشاط برای شهروندان در هفته فرهنگی اصفهان خبر داد و گفت: برگزاری اردوی «هفت گردی» بهانه‌ای برای آشنایی شهروندان با جاذبه‌های گردشگری این منطقه است که از عموم شهروندان برای حضور در این برنامه دعوت می‌کنیم.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته فرهنگی اصفهان اظهار کرد: اصفهان را به‌واسطه داشتن معماری زیبای اسلامی، پل‌های سرپوشیده، مساجد و مناره‌های منحصربه‌فرد شایسته بهترین‌ها است و مردم خونگرم دیار نصف جهان لایق بزرگترین خدمات فرهنگی هستند.

وی افزود: سالروز تولد شیخ بهایی که بزرگ معمار اصفهان است، بهانه‌ای برای اهمیت بیشتر به اصفهان به عنوان سرچشمه هنر و فرهنگ کشور و فرصتی برای نشان دادن توانمندی شهرداری اصفهان جهت ارتقای رقابت کیفی در برگزاری برنامه‌های فرهنگی در سطح جامعه است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: سوم تا نهم اردیبهشت به نام «هفته فرهنگی اصفهان» نام‌گذاری شده است که به همین مناسبت برنامه‌های متنوع فرهنگی در سطح منطقه ۷ شهرداری این کلان‌شهر اجرا خواهد شد.

سلطان‌آقایی ادامه داد: ویژه‌برنامه‌های هفته اصفهان در منطقه ۷ با در نظر گرفتن سلایق مختلف شهروندان و به‌صورت متنوع برگزار خواهد شد.

وی گفت: برنامه‌هایی همچون «جشنواره غذاهای سنتی اصفهان» در فرهنگسرای شاهنامه و جشن بزرگ «به نام نصف‌جهان» با اجرای برنامه‌های شاد و جذاب در مجموعه گردشگری باغ فدک از جمله این برنامه‌ها است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با بیان اینکه برگزاری سلسله برنامه‌های «هنرواره نقاشی» با موضوع «اصفهان شهر زندگی» ویژه مدارس منطقه از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در هفته فرهنگی اصفهان است، اظهار کرد: برگزاری اردوی «هفت گردی» نیز بهانه‌ای برای آشنایی شهروندان با جاذبه‌های گردشگری منطقه ۷ اصفهان است که از عموم شهروندان برای حضور در این برنامه دعوت می‌کنیم.

کد خبر 746231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.