تغییرات در مجموعه شهرداری اصفهان رو به پایان است/ لزوم توجه به دیپلماسی مالی

مدیرکل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تغییرات در مجموعه شهرداری رو به پایان است، در سطوح مدیریتی به غیر از یکی دو سازمان که مدیران آن بازنشسته شده‌اند، تغییرات دیگری نداریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا مسعود مهدویان‌فر امروز _شنبه یکم اردیبهشت_ در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل درآمد شهرداری اصفهان اظهار کرد: معاونت مالی و اقتصادی شهرداری یکی از معاونت‌هایی است که به تمام معاونت‌ها، سازمان‌ها و بخش‌های شهرداری خدمت‌رسانی می‌کند و همه از آن متوقع هستند، اما کمتر دیده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه تغییرات در مجموعه شهرداری رو به پایان است، افزود: در سطوح مدیریتی به غیر از یکی دو سازمان که مدیران آن بازنشسته شده‌اند، تغییرات دیگری نداریم.

مدیرکل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در مجموعه اداره کل درآمدها زحمات زیادی کشیده شده است، ادامه داد: تقاضا دارم با حضور مدیر جدید این فضای همدلی و همکاری بیش از پیش باشد و با قوت بیشتری پیش رود، همچنین دیپلماسی مالی که تحقق اصلی آن در این اداره است، با قوت در سال جاری پیگیری شود.

مهدویان‌فر با بیان اینکه تمام تغییر و تحول‌ها در معاونت‌ها با هماهنگی معاون آن حوزه انجام می‌شود، تصریح کرد: شایعه‌سازی‌هایی اتفاق می‌افتد که تغییرات بنا بر فشار از سایر دستگاه‌ها است، در حالی که تمام تغییرها بر مبنای تقویت و تحقق‌بخشی اهداف صورت می‌گیرد.

کد خبر 746158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.