معابر شهری سی‌سخت زیبنده یک شهر توریستی نیست

شهردار سی‌سخت گفت: ساماندهی معابر و زیباسازی شهر در اولویت کاری قرار دارد و باید به‌گونه‌ای عمل شود که سی‌سخت به عنوان یک شهر توریستی سرآمد باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سجاد بهرامی امروز _شنبه یکم اردیبهشت_ در بازدید از معابر شهری سی‌سخت در جمع خبرنگاران، ضمن ابراز نارضایتی از وضعیت آسفالت و معابر شهری اظهار کرد: امروز در اوایل شروع به‌کار فرصتی فراهم شد تا با همکاران از نزدیک بعضی خیابان‌ها را از نزدیک بررسی کنیم کهمشاهده کردیم مشکلات فراوانی وجود دارد.

وی افزود: در خیابان امام حسین (ع) به‌دلیل توجه نکردن پیمانکار فاضلاب شهری به اصول زیرسازی در ترمیم آسفالت، خسارات فراوانی به آسفالت شهر وارد شده است که قطعاً در اسرع وقت ترمیم انجام می‌شود، اما در این خصوص از حق شهروندان نخواهیم گذشت.

شهردار سی‌سخت گفت: در برنامه امروز از فضای سبز بلوارهای شهید بهشتی، امام خمینی (ره)، میدان کوثر و تعدادی از بلوارهای شهر بازدید شد و بررسی‌های لازم صورت گرفت که ضمن بررسی نیازها و کمبودها، جهت ساماندهی و رفع نواقص، تسریع در ساماندهی فضای سبز بلوارها و میادین و اصلاح فضای سبز، پاک‌سازی بلوارها و حاشیه خیابان‌ها از زباله‌های پراکنده، توسط واحدهای ذی‌ربط اقدام می‌شود.

وی با بیان اینکه فضاهای سبز شهری باید در شأن شهروندان شریف و جایگاه گردشگری شهر سی‌سخت باشد، تصریح کرد: سعی ما در شهرداری تأمین رضایت همه شهروندان است.

بهرامی خاطرنشان کرد: تسریع در خرید و انجام گل‌کاری سطح میادین و بلوارها جهت زیباسازی محیطی شهر در اولویت فضای سبز و خدمات شهری قرار دارد.

وی افزود: شهر سی‌سخت در زمینه گردشگری نگین استان است و همه ساله میهمانان زیادی برای تفریح به این شهر سفر می‌کنند؛ ما هم باید تلاش کنیم این شهر در زمینه‌های مختلف سرآمد باشد.

به گزارش ایمنا، سجاد بهرامی هفته گذشته با حکم استاندار کهگیلویه و بویراحمد به‌عنوان شهردار شهر سی‌سخت منصوب شد.

کد خبر 746152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.