تامین آب پایدار روستای «سمانه» شهرستان دهلران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: در راستای پیگیری مشکل تامین آب پایدار برای روستای سمانه شهرستان دهلران، اجرای پروژه آب‌رسانی از جمله حفر، تجهیز چاه و ایجاد شبکه آب شرب پایدار و بهداشتی در دورافتاده‌ترین روستای بخش دهلران در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمد محمدی امروز _شنبه یکم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اهالی این روستا سالیان متمادی به دلیل نقص فنی چاه با بحران و تنش آبی مواجه بودند، اظهار کرد: با تجهیز این چاه با همکاری سپاه ناحیه دهلران و شرکت تعاونی قدر رزمندگان ایلام، مشکل آب شرب اهالی این روستا رفع شد.

وی افزود: در این روستا در گذشته ۱۰ کیلومتر خط انتقال و چهار کیلومتر شبکه توزیع اجرا شده بود که با تجهیز چاه، پس از ۲۵ سال مشکل تأمین آب پایدار این روستا با جمعیتی نزدیک ۲۰۰ نفر رفع شد.

مدیرعامل آبفای استان ایلام خاطرنشان کرد: از تلاش شرکت تعاونی قدر رزمندگان ایلام مستقر در روستای سمانه و سپاه ناحیه دهلران که کار عیب‌یابی، شیر هواگذاری، نصب، لایروبی، ایر شوک و گرانول‌ریزی چاه آب شرب سمانه را انجام دادند، تقدیر کرد.

محمدی اضافه کرد: خدمت بی‌منت افتخار مجموعه آبفای استان است که تلاش می‌کنیم در این راستا خدماتی را درخور مردم استان ارائه کنیم.

کد خبر 746093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.