مسئولان خراسان‌ شمالی یک ساعت معلم می‌شوند

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌ شمالی گفت: برنامه‌ریزی شده است تا مدیران دستگاه‌های اجرایی در نقاط مختلف به‌منظور تقدیر از معلمان به مدارس بروند و یک ساعت به عنوان معلم تدریس کنند تا سختی کار معلمان را متوجه شوند.

ابوالقاسم اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌شمالی اظهار کرد: برنامه‌های متنوعی از جمله برگزاری همایش‌های مختلف برای گرامیداشت هفته معلم در استان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: تقدیر از معلمان ابتدایی به عنوان بناکنندگان پایه اصلی علم و تحصیل در دانش‌آموزان و تقدیر از معلمان نمونه استان از برنامه‌هایی است که در هفته معلم اجرا خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: فرمانداران و مدیران استان در هفته معلم با گل و شیرینی به مدارس می‌روند و از زحمات معلمان قدردانی می‌کنند.

اکبری با تاکید بر اهمیت تقدیر از معلمان در جامعه، تصریح کرد: برنامه‌ریزی شده است تا مدیران دستگاه‌های اجرایی در نقاط مختلف به‌منظور تقدیر از معلمان به مدارس بروند و یک ساعت به عنوان معلم تدریس کنند تا سختی کار معلمان را متوجه شوند.

وی گفت: در هفته معلم عیادت از خانواده‌های معلم که درگیر بیماری هستند و ملاقات مدیران آموزشی با معلمان پیشکسوت انجام می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی افزود: تقدیر از جوان‌ترین زوج‌های معلم در استان و برگزاری یادواره شهدای معلم از دیگر برنامه‌های هفته معلم است.

کد خبر 746088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.