اسرائیل اگر دست از پا خطا کند سخت‌تر و کوبنده‌تر تنبیه خواهد شد

امام‌جمعه گلپایگان گفت: رژیم صهیونیستی بداند که  اگر دست از پا خطا کند این دفعه سخت‌تر و کوبنده‌تر تنبیه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام محمدتقی کرامتی امروز- جمعه سی و یکم فروردین‌ماه- در خطبه‌های نماز جمعه شهر گلپایگان اظهار کرد: ماه شوال شهر غزوات است زیرا مهمترین غزه‌های پیامبر (ص) از جمله جنگ احد اتفاق افتاد که حمزه سیدالشهدا در آن به شهادت رسید.

وی ضمن تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران در دوم اردیبهشت‌ماه به فرمان امام، افزود: سپاه پاسداران مولود مبارک انقلاب اسلامی است که از توده مردمی تشکیل شد تا از نظام و قانون اساسی و مردم دفاع کند.

امام‌جمعه شهرستان گلپایگان ادامه داد: سپاه پاسداران به کمک بازوان پرتوان نیروهای بسیج مردمی در حراست از انقلاب اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون تمام فتنه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند.

کرامتی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران با اجرای عملیات «وعده صادق» سیلی محکمی به صورت رژیم غاصب کودک کش وارد ساخت.

وی اضافه کرد: این افتخار بزرگ موجب وحدت و انسجام کشور شد، اگر جنگی اتفاق افتد نشان و اثری از رژیم صهیونیستی دیده نخواهد شد.

امام‌جمعه شهرستان گلپایگان گفت: برخی کشورها برای منصرف کردن ایران در حمله به اسرائیل تلاش داشتند، اما جمهوری اسلامی با قاطعیت اعلام کرد که حمله به رژیم صهیونیستی حق مسلم است و قدرتمان را اعمال خواهیم کرد و با انجام لایحه‌های سه گانه دشمن را ناکام گذاشت.

کرامتی ادامه داد: حمله به اسرائیل تفاوت دیپلماسی عزت و دیپلماسی ذلت را نشان داد بنابراین در صورت که رژیم صهیونیستی واکنشی نشان دهد سپاه پاسداران هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم می‌شکند.

کد خبر 745988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.