توان موشکی ایران بیش از وضعیت وعده صادق است

امام جمعه تیران و کرون گفت: توان موشکی ایران بیش از وضعیت عملیاتی در وعده صادق است که می‌تواند به بهترین نوع در برابر دشمنان از مملکت دفاع کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام حسین رشیدیان امروز _جمعه سی و یکم فروردین_ در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به اقدام نظامی و موشکی علیه اسرائیل اظهار کرد: حمله موشکی سپاه به سمت اسرائیل وعده صادق و انتقام حرکت‌های ضد بشری این رژیم منحوس بود.

وی با اشاره به اینکه توان نظامی و قدرت موشکی ایران دشمن را به لرزه در می‌آورد، افزود: دشمن از توان نظامی ایران خبر دارد و به همین دلیل جرأت حمله نظامی به خاک کشورمان را ندارد.

امام جمعه تیران و کرون ادامه داد: عملیات موشکی که علیه اسرائیل انجام شد بخشی از این ظرفیت کشور بوده و توان نظامی ایران بیش از این است و همین موضوع دشمن را وادار به عقب نشینی می‌کند.

حجت الاسلام رشیدیان یادآور شد: اسرائیل اگر از این اشتباهات تکرار کند سرنوشت بدی را خواهد داشت و خسارت‌های زیادی را باید تحمل کند.

وی با اشاره به روحیه ظالمانه صهیونیست‌ها، تصریح کرد: این رژیم جنایتکارترین نوع حکومت بوده که دست به کشتار کودکان، خبرنگاران و افراد مظلوم و بی دفاع می‌زند و امروز امنیت جهان را تحت تأثیر قرار داده است.

امام جمعه تیران و کرون خاطرنشان کرد: شکست‌های پی در پی اسرائیل قابل جبران نبوده و بزودی وعده حق شکست و جمع شدن حکومت آنان رقم می‌خورد.

حجت الاسلام رشیدیان با اشاره به همراهی‌های آمریکا از اسرائیل، گفت: این دولت ظالم در همراهی با صهیونیست‌ها قرار گرفته که سرانجام بدی دارد و امکانات نظامی که در اطراف ایران و در خاک کشورهای همسایه دارد بزودی جمع می‌شود.

وی اضافه کرد: انتقام سختی با جمع‌آوری مقرهای نظامی آمریکا در اطراف مرزهای ایران، پیش روی کشورهای ظالم خواهد بود.

امام جمعه تیران و کرون به روز بسیج ورزشکاران نیز اشاره کرد و اذعان داشت: ۱۷ شوال به نام این روز نامگذاری شده که نقش ورزشکاران در حفظ مملکت را نشان می‌دهد.

حجت الاسلام رشیدیان افزود: ورزشکاران با منش پهلوانی در ابعاد مختلف نظام حضور داشتند که نمونه‌ای از آن دوران دفاع مقدس است که پنج هزار بسیج ورزشکار داریم و در سوریه هم این گروه‌ها حضور پیدا کردند.

کد خبر 745983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.