حذف و جابه‌جایی میدان بیستون با هدف روان‌سازی و گره‌گشایی ترافیک

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری کرمانشاه گفت: به‌منظور روان‌سازی و گره‌گشایی ترافیک شهر بیستون میدان فعلی حذف و جابه‌جا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، داریوش اسدی‌زاد امروز _ پنجشنبه سی‌ام فروردین _ در بازدید از شهر بیستون که با حضور بخشدار و شهردار بیستون و فرمانده پلیس راهور بیستون صورت گرفت، اظهار کرد: به منظور روان‌سازی و گره‌گشایی ترافیک شهر بیستون، میدان فعلی حذف و جابه‌جا خواهد شد.

وی با اعلام اینکه جابه‌جایی این میدان تا قبل از ایام اربعین حسینی ضروری است، افزود: به منظور گره‌گشایی ترافیکی در ایام پرتردد به ویژه ایام اربعین حسینی با نظر کمیته ترافیک شهری میدان مذکور جابه‌جا خواهد شد و شهرداری مکلف است طرح اصلاح هندسی و جابه‌جایی میدان را با تأیید مشاور طرح شهر تهیه و تا قبل از ایام اربعین امسال اجرایی کند.

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری کرمانشاه تصریح کرد: این موضوع به‌عنوان برنامه اضطراری و کوتاه‌مدت رفع ترافیک شهر بیستون محسوب شده و طرح میان‌مدت و بلند مدت روان‌سازی و رفع مشکلات ترافیکی شهر بیستون در دستور کار خواهد بود.

کد خبر 745859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.