دنیا مات و مبهوت حمله ایران اسلامی به اسرائیل مانده‌ است

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: حمله ایران اسلامی در حضور کشورهای حامی اسرائیل باعث مبهوت ماندن دنیا شده‌ است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، آیت‌الله سید نصیر حسینی امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در آئین گرامیداشت شهدای حمله تروریستی اسرائیل به سرکنسولگری ایران در دمشق، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا و شهدای کنسولگری و شهید زاهدی و یارانش، اظهار کرد: بهترین عبارتی که می‌شود پیرامون شهید به کار برد، کلمه حیات است و خداوند در آیات قرآن فرموده‌اند که شهیدان زنده‌اند، همه موضوعات به حیات و زندگی برمی‌گردد اما زندگی مورد نظر پروردگار کدام زندگی است؟ جهنمیان، آدم‌های کافر و فاسق زندگی دارند و زنده‌اند، حیوانات و جانوران هم نفس می‌کشند، اما خداوند هر حیاتی را حیات نمی‌گوید و هر زندگی را حیات نمی‌گوید و آن کسی که دچار فسق و گناه می‌شود، به زندگی او حیات طیبه نمی‌دهد و آن چیزی که خداوند برای انسان می‌خواهد حیات پاک، معنوی و اعتقادی و محمدی، علوی، حسنی و حسینی است.

وی افزود: خداوند به شهدا می‌فرمایند که شهدا زنده هستند و کسانی که مانند شهدا زندگی می‌کنند و در روایتی داریم اگر کسی بر سبیل و سنت پیامبر که عبادت، نماز و روزه است و اگر بر این باور مرد مرگ او شهادت است و حیات طیبه دارد و به زندگی بی‌پایان و ابدی وصل می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهدای گران‌قدر ما بهترین راه را نشان دادند و به یک الگوی مجسم و نورانی تبدیل شدند و امروز آثار شهدا را می‌بینیم، امروز در سایه شهدا سفره انقلاب اسلامی پهن شده است و معنویت، ارزش‌های الهی، استکبارستیزی، فریاد رهایی فلسطین و غزه زنده شد و این خون شهیدان است که حیات می‌دهد.

وی تصریح کرد: حکومت‌های پهلوی اول و دوم تلاش داشتند اسلام را به نابودی بکشانند و در کشوری که مردمان آن مسلمان و شیعه هستند و مسئولی در آن بهایی بودند و به دنبال از میان بردن قسم بر قرآن برآمدند و به دنبال ولنگاری و برهنگی و مسلط کردن کفار بر مسلمانان و شیعه بودند آن زمان امام فریاد می‌زد که به داد اسلام برسید، ما خون و شهید دادیم و قبل از انقلاب و بعد از آن خون دادیم تا سفره معنویت و عبادت حفظ شود.

حسینی با بیان اینکه برای یک مرد، زن و دختر و یا پسر غرق در فساد، ولنگاری شود، عیب و زشت است، خاطرنشان کرد: اگر شهدا نبودند اسلام و انقلاب اسلامی نبود و رشادت آن‌ها سبب توسعه انسانیت و ارزش‌های انسانی در سراسر دنیا شد.

وی با اشاره به حماسه پهپادی ایران اسلامی علیه رژیم صهیونیستی گفت: حجم گسترده پهپادها در آسمان اسرائیل و حضور پنج ساعته در آن مناطق و اگر بیان شود که ضربت علوی است، مبالغه نیست، ضربه‌ای سنگین که تمام کفر به لرزه درآمدند و اگر مردم اسرائیل بدانند چه مشکلاتی رخ داد دچار ترس و التهاب خواهند شد، در همین مکان بر دست فرماندهان، پاسداران و رشادت‌هایی که سبب ساخت موشک و پهپاد و حمله به آن‌ها شد، بوسه می‌زنیم.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این عملیات ابتدا اقدام به جنگ روانی داشتیم در مرحله بعدی مناطق هدف را شناسایی کردیم و با موشک و پهپاد بعد از ۷۵ سال جنگ و غارت و ترور مسلمان‌ها اولین کشور یعنی ایران با حضور آمریکا، انگلیس، اردن و آلمان، ایران اسلامی عملیات گسترده و پیچیده‌ای داشتند و دنیا از این عملیات مات و مبهوت شدند و ما باید قدردان انقلاب، نظام و سپاه و پاسداران باشیم.

وی تصریح کرد: باید تاکید کرد فرماندهی این عملیات‌ها با هدایت‌های رهبری معظم انقلاب است و همه متوجه نظام و انقلاب شدند که همه به برکت خون شهدا و جان‌فشانی‌های آن‌ها است.

آیت‌الله حسینی با بیان اینکه شهدا و رزمندگان در جبهه و مرزها جنگیدند تا اقتدار و عزت داشته باشیم و امروز به عملیات علیه رژیم صهیونیستی افتخار می‌کنند گفت: امروز همه از عملیات سپاه و پاسداران علیه رژیم صهیونیستی خرسند و خوشحال هستند.

کد خبر 745770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.