بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۵ سال توفیقات فراوانی داشته است

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: این نهاد همواره توفیقات فراوانی را کسب کرده و در سراسر کشور و با مشارکت خود مردم و سایر نهادهای اجرایی در راستای حل مشکلات مسکن در کشور کوشیده است.

حجت‌الاسلام حسین روحانی‌نژاد در حاشیه سفر خود به شهرستان دهاقان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: ۴۵ سال از تأسیس نهاد مقدس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و این نهاد در راستای وظایف سازمانی خود تلاش زیادی داشته است.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران همواره توفیقات فراوانی را کسب کرده است گفت: این نهاد در سراسر کشور و با مشارکت خود مردم و سایر نهادهای اجرایی در راستای حل مشکلات مسکن در کشور کوشیده است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور عنوان کرد: بنیاد مسکن در دولت سیزدهم و با توجه به دغدغه بسیار زیاد رئیس جمهور و هیئت دولت نسبت به موضوع مسکن، شکوفایی و گسترش چشم‌گیری داشته است.

روحانی‌نژاد ادامه داد: در شهرستان دهاقان با همت مسئولین اجرایی و به خصوص فرماندار پر تلاش و جهادی که پیگیری‌های زیادی را برای حل مشکلات مردم دارند؛ اتفاقات بسیار خوبی را در حوزه مسکن شاهد بودیم.

وی تصریح کرد: با پیگیری انجام شده و تلاش و همدلی بسیار خوب در شهرستان دهاقان امید است مشکلات مسکن در این منطقه حل شود و نگرانی مردم بر طرف شود.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با بیان این‌که تکمیل نهضت ملی مسکن نیازمند همت جدی است گفت: مسئولین استانی و شهرستانی به صورت جهادی کار را دنبال کنند تا هرچه سریع‌تر شاهد تکمیل و بهره‌برداری این پروژه در این شهرستان باشیم.

به گزارش ایمنا، امروز با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور و رئیس شورای مرکزی این نهاد و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی، عملیات اجرایی پروژه ۱۴٠٠ واحدی نهضت ملی مسکن، کاشت ۵٠٠٠ نهال در مکان پروژه و همچنین مسجد و مجموعه فرهنگی ائمه بقیع آغاز شد.

همچنین به صورت نمادین، تحویل ۱ واحد مسکونی از پروژه ۱٠۸ واحدی اقدام ملی مسکن شهرستان دهاقان نیز صورت گرفت.

کد خبر 745581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.