راه‌اندازی طولانی‌‎ترین دوچرخه هوایی روی آب کشور در شورابیل اردبیل

شهردار اردبیل گفت: طولانی‌ترین دوچرخه هوایی روی آب کشور به طول ۱۵۰ متر در مجموعه گردشگری و تفریحی شورابیل راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، محمود صفری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طولانی‌ترین دوچرخه هوایی روی آب کشور در چهار لاین به طول ۱۵۰ متر توسط بخش خصوصی طی چند ماه آینده در مجموعه گردشگری و تفریحی دریاچه شورابیل راه‌اندازی می‌شود.

وی بیان اینکه توسعه مجموعه گردشگری و تفریحی به عنوان تنها دریاچه طبیعی داخل شهر کشور در برنامه‌های کاری شهرداری قرار دارد، افزود: لاین دوچرخه هوایی، جنب اسکله قایقرانی دریاچه شورابیل و با ارتفاع هشت متری روی آب توسط بخش خصوصی راه اندازی می‌شود که در حال حاضر این طرح در مرحله اخذ مجوز از اداره کل استاندارد است.

شهردار اردبیل ادامه داد: عملیات عمرانی ایجاد لاین دوچرخه هوایی به زودی آغاز و تلاش می‌کنیم این طرح را ظرف مدت چند ماه آتی تحویل شهروندان دهیم.

صفری با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مجموعه گردشگری و تفریحی شورابیل بیان کرد: این مجموعه با توجه به موقعیتش دارای ظرفیت‌های بسیاری جهت سرمایه‌گذاری است و شهرداری از هرگونه طرح و ایده سرمایه‌گذاران استقبال و حمایت می‌کند.

کد خبر 745508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بیدا IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    6 1
    ترا خدا پولهای بیت المال رو الکی خرج طرح های غیرکاربردی نکنینبجاش برین بنام شهرداری دو تا کار خونه بزنین حداقل ۱۰۰۰ نفر برن سره کار
  • مردم IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    0 0
    اول خیابان ها و سایر نواقصات شهرو درست کنین مثل روستا میمونه
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    0 0
    بله شورابیل نگین اردبیل پتانسیل های فراوانی دارد که تا کنون از ده درصد ظرفیت آن بهره گرفته نشده درضمن مهمتر از هر چیز حفظ ونگهداری این مجموعه بایت در اولویت تمام مسؤلان شهر باشد ازجمله جلوگیری از ساخت وساز در حریم این دریاچه هرچند درگذشته متسفانه تخلفاتی صورت گرفته ولی امیدواریم ازاین پس به جد جلوگیری شود سامان دهی دور دریاچه پاکسازی مرتبط دریاچه و....
  • نقل محافل IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    0 0
    شما اول بفکر اتمام کار ساخت راه آهن اردبیل باشید بقیه ی چیزها پیشکش.. مگه دارید واسه سیاره مریخ راه آهن می کشید که بیست سال طول کشیده؟؟!!
  • پور حسینی IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    0 0
    با عرض سلام .اگر امکان داشته باشد در پیرامون دریاچه جایی جاده خاکی جهت سوارکاری ایجاد کنید و کسانی که در این رشته فعالند و علاقمند هستند در این مکان به تفریح و تمرین بپردازند و لازم به ذکر است این طرح هزینه زیاد نمیخواد
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    0 0
    درد شهر اردبیل دوچرخه هوایی نیست آقای شهردار. درد اردبیل ترافیک شدید و ساخت وساز بی رویه و مرتفع در مرکز شهر و وانت بارهای حاشیه جاده ها و .... است . با دوچرخه هوایی کار درست نمی شود .
  • ابی IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
    0 0
    به جای آن زمین های کوچک ورزشی ایجاد کنید تا بچه ها فوتبال و.... بازی کنند