حمله به فرهنگ از جنگ سخت خطرناک‌تر است

امام جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه گاهی حملات دشمن فرهنگی و اعتقادی است، گفت: حمله به فرهنگ از جنگ سخت خطرناک‌تر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام رضا نوری امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در همایش روز ارتش اظهار کرد: نیروهای مسلح ایران بزرگ‌ترین عملیات پهپادی دنیا را رقم زدند و در حالی که نزدیک به ۱۰ کشور از جمله آمریکا و انگلیس تلاش کردند موشک‌های ما به اسرائیل نرسد، اما رسید و دل همه مردم آزاده، مردم غزه و مردم ایران شاد شد.

وی با اشاره به حس غرور و غیرت در سربازان ولی امر افزود: یاد شهدای اسلام و ۷۵۰ شهید ارتش در استان خراسان شمالی را گرامی می‌داریم؛ باید از شهدایی همچون ایرج رستمی، شهید صفا، شهید مهمانی، شهید قرنی، شهید کشوری و شهید ستاری، شهید شیرودی، شهید بابایی، شهید خلعتبری و شهید کلاهدوز درس گرفت.

امام جمعه بجنورد با تاکید بر ضرورت پشتیبانی از رسانه‌ها و مراکز فرهنگی از طرح نور خاطرنشان کرد: گاهی حمله دشمن به ساختمان و گاه به فرهنگ است، اما حمله به فرهنگ و اعتقادات پیچیده‌تر و خطرناک‌تر است.

محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان شمالی نیز در این مراسم، جایگاه رهبر و فرمانده کل قوا را در هدایت صحیح جامعه و نظام مورد توجه قرار داد و گفت: زمانی که عده‌ای به دنبال انحلال ارتش بودند، امام (ره) از این انحراف جلوگیری کردند و روز ارتش را نام‌گذاری کردند.

وی افزود: امروز نیز شجاعت مقام معظم رهبری سیلی بر چهره کریه دشمن نواخت و غم شهادت عزیزانمان را با درس به دشمن تسلی داد و دشمن را پشیمان کرد.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به عزت امروز کشور به عنوان دستاورد انقلاب، تصریح کرد: ایرانی که نمی‌توانست کمترین نیاز خود را تأمین کند، امروز عزتی یافته است که بر صورت استکبار جهانی سیلی می‌زند و هم‌زمان همه شئون انسانی را در اوج قدرت و بی‌باکی رعایت می‌کند و مراکز جمعیتی را هدف قرار نمی‌دهد.

حسین‌نژاد ادامه داد: با اقدامات ایران اسلامی، ابرقدرتی آمریکا دیگر مفهومی ندارد و شکوه و عظمت امروز ما به‌خاطر وجود رهبر دینی و سربازان شجاع او است.

کد خبر 745400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.