ارتش با اقتدار و صلابت از کیان ایران اسلامی دفاع می‌کند

فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین گفت: ارتش امروز با اقتدار و صلابت از کیان ایران اسلامی دفاع می‌کند و با افتخار گوش به فرمان ولی‌فقیه و فرمانده کل قوا است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، به مناسبت فرارسیدن بیست‌ونهم فروردین مراسم رژه نیروهای مسلح در روز ارتش صبح امروز_ چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ با حضور آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین و فرماندهان انتظامی و نظامی استان در پادگان لشکر ۱۶ زرهی قزوین برگزار شد.

امیر سرتیپ‌دوم ستاد حسین محمدشفیعی، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین در این مراسم اظهار کرد: یاد ۲ هزار و ۹۵۰ نفر شهید لشکر ۱۶ زرهی قزوین را گرامی می‌داریم و راه این شهدای بزرگ و سرافراز را ادامه می‌دهیم.

وی با تبریک روز ارتش به هم‌رزمان خود در ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و خانواده نیروهای مسلح افزود: در شرایطی که دشمنان و بدخواهان می‌خواستتد ارتش را از مسیر خدمت خارج کنند، با درایت رهبری و تعیین روزی بنام ارتش آینده کشور تضمین شد.

فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین تصریح کرد: ارتش در دوران مختلف جواب این درایت را داد و با دفاع از کیان اسلامی وابستگی خود را به ولایت و میهن و مردم نشان داد. ارتش امروز هم با اقتدار و صلابت از کیان اسلامی دفاع می‌کند و با افتخار گوش به فرمان ولی فقیه و فرمانده کل قوا است.

کد خبر 745346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.