رفع تداخل ۱۰۰۰ پلاک از اراضی ملی در لرستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان گفت: پروژه رفع تداخلات که یکی از مهم‌ترین پروژه‌های سازمان جهاد کشاورزی است، به منظور مشخص کردن اختلاف بین مردم با سازمان منابع طبیعی و سازمان اراضی زراعی اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید عماد شاهرخی_ روز سه‌شنبه بیست و هشتم فروردین_ در دیدار با اهالی روستای دره دزدان منطقه دهپیر شهرستان خرم‌آباد اظهار کرد: خوشبختانه از ابتدای پروژه رفع تداخلات ارضی تاکنون ۱۱۰۰ پلاک رفع تداخل شده است که از این آمار ۱۰۰۰ پلاک با اهتمام دولت رئیسی و همراهی مردم در این دولت رفع تداخل شده‌اند.

وی گفت: در مجموع ۴۰۰ هزار هکتار اراضی زراعی و منابع ملی استان تثبیت شده است که از این مقدار ۲۹۰ هزار هکتار منجر به صدور سند شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان افزود: صدور سند باعث هویت گرفتن کشاورزان، افزایش ماندگاری کشاورزان در روستاها همچنین رونق اقتصادی، ایجاد اشتغال در استان و روستاها می‌شود.

وی ضمن اشاره به شعار جهش تولید با مشارکت مردم اظهار کرد: با همت صورت گرفته در زمینه یکپارچه سازی اراضی زراعی در راستای تحقق جهش در تولید قدم برداشته‌ایم.

شاهرخی در پایان تشریح کرد: بیش از ۴۵ هزار هکتار از ۴۰۰ هزار هکتار تثبیت شده جزو اراضی ملی بودند که به نفع مردم آزادسازی و به صورت زمین‌های قابل کشت در اختیار مردم قرار گرفتند.

کد خبر 745271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.