مردم با اجرای ‌طرح مقابله با بی‌حجابی همکاری کنند

استاندار بوشهر گفت: در طرح مقابله با بی حجابی و بدحجابی در راستای صیانت از کیان خانواده‌ها اجرایی شده و امیدواریم مردم مومن استان بوشهر، همکاری لازم را داشته باشند.


به گزارش خبرگزاری ایمنا از بوشهر، احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر امروز_بیست‌وهشتم فروردین_ در نشست شورای تأمین استان بوشهر با تاکید بر آمادگی کامل پدافندی استان بوشهر، اظهار کرد: نیروهای نظامی استان بوشهر در برابر هر گونه تهدیدی در آمادگی کامل به سر می‌برند.

وی افزود: ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و عملیات وعده صادق، نشان داد که نظام اسلامی، وعده‌های خود را عملی می‌کند.

استاندار بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه مردم استان بوشهر، مردمانی مؤمن و معتقد و مقیّد هستند، خاطرنشان کرد: مردم این خطّه در طول تاریخ، اصالت خود را نشان داده‌اند و زنان و دختران این سرزمین نیز همواره باحیا و باحجاب و دارای عفت، بوده و هستند.

وی بر لزوم مقابله با مظاهر بدحجابی و بی‌حجابی در جامعه تاکید کرد و گفت: طرح مقابله با بی‌حجابی و بدحجابی در راستای صیانت از کیان خانواده‌ها اجرایی شده و امیدوارم مردم مؤمن استان بوشهر، همکاری لازم را داشته باشند.

محمدی‌زاده ابراز داشت: متولیان امر مقابله با مظاهر بدحجابی، از شیوه‌های ایجابی و توجیهی استفاده نمی‌کنند و شیوه سلبی و قهری را به کارگیری خواهند کرد.
در این نشست، فرماندهان نظامی استان نیز گزارشی از آخرین وضعیت دفاعی و پدافندی استان را بیان کردند.

منبع: فارس

کد خبر 745212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.