بودجه فرهنگی شهرداری شهرکرد ۲۶ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد گفت: بودجه فرهنگی شهرداری شهرکرد سال ۱۴۰۲، ۱۲ میلیارد تومان در نظر گرفته شده بود که این بودجه در سال جاری ۲۶ میلیارد تومان و در دوازده سرفصل خواهد بود، که این رقم نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

اکبر ایازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به بودجه سازمان فرهنگی اجتماعی، ورزشی شهرداری شهرکرد، اظهار کرد: بودجه فرهنگی شهرداری شهرکرد سال ۱۴۰۲، ۱۲ میلیارد تومان در نظر گرفته شده بود که این بودجه در سال جاری ۲۶ میلیارد تومان و در دوازده سرفصل خواهد بود، که این رقم نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

وی افزود: یک بودجه پنج میلیاردی جداگانه هم برای ساخت فرهنگ سرا با اولویت ساخت در منظریه، ناحیه غرب و خیابان ملت اختصاص داده شد که در مجموع ۳۱ میلیارد بودجه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در نظر گرفته شده است‌.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد با اشاره به بحث ترویج و ارتقا فرهنگ شهروندی، تصریح کرد: در استان ما نخ تسبیحی که بتواند تمام دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی را با همدیگر اتحاد ببخشد و بتواند آن‌ها را متحد کند وجود ندارد.

ایازی ادامه داد: اتفاقات خوبی برای در حوزه فرهنگی با وجود شهردار جدید افتاد که دلیل آن نگاه خوب به مباحث فرهنگی شهر بود.

کد خبر 745210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.