عملیات وعده صادق سیلی محکمی به اسرائیل و آمریکا بود

امام جمعه کاشان گفت: عملیات غرورآفرین وعده صادق غیور مردان ایرانی، سیلی محکمی به اسرائیل و آمریکا بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام سید سعید حسینی سه شنبه _بیست و هشتم فروردین_ در دیدار با فرمانده و جمعی از اعضای کادر پادگان شهید کبریایی آران و بیدگل، ضمن تبریک پیروزی غرورآفرین غیور مردان ایرانی در اقدام تنبیهی مواضع رژیم اشغالگر قدس اظهار کرد: این عملیات به عنوان سیلی محکم ایران به اسرائیل، آمریکا و جبهه باطل، موجب خوشحالی امت اسلامی شد.

وی حمله صهیونیست‌ها به کنسولگری جمهوری اسلامی در سوریه را ناشی از شکست اسرائیل و آمریکا در غزه دانست و افزود: پاسخ قاطع و انتقام سخت ایران، دشمنان را در نیل به اهدافشان ناکام گذاشت و موجب عزت بیش از پیش ملت بزرگ ایران شد.

امام جمعه منطقه کاشان با اشاره به ریشه دار بودن فرهنگ شیطانی برای انحراف جامعه اضافه کرد: جدال شیطان از ابتدای وجود بشریت تاکنون در منطقه و جهان وجود داشته و ادامه دارد اما امروز به شکل‌های مختلف ظاهر شده است.

حسینی با اشاره به هزینه‌های هنگفت استکبار علیه جامعه اسلامی افزود: استکبار جهانی میلیاردها دلار همراه با ارائه تسلیحات و موشک‌ها و تجهیزات نظامی به غده سرطانی در منطقه در صدد سلطه مسلمین است.

وی با اشاره به اینکه عمل به بیانیه گام دوم انقلاب علاوه بر بیمه کردن کشور در مقابل تهدید دشمن، موجب توسعه بیش از پیش جامعه اسلامی شده و از مصادیق لبیک به حضرت فاطمه (س) است، گفت: امروز استمرار ولایت الهی امیرالمومنین (ع)، ولایت فقیه است و باید ببینیم رهبر انقلاب از ما چه انتظاری دارد؛ یکی از آخرین تأکیدات ایشان، صدور بیانیه گام دوم انقلاب است و باید به این دستور عمل کنیم که توجه به صدور بیانیه گام دوم انقلاب، عمل به هفت توصیه آخر این بیانیه وظیفه امروز ما است.

امام جمعه منطقه کاشان عنوان کرد: از خانواده شهدا تشکر می‌کنیم، شهیدانی از جمله شهید تهرانی مقدم این امکان را برای جمهوری اسلامی فراهم کردند که از فاصله ۲ هزار کیلومتر مرکز اطلاعاتی و پایگاه‌های مهم رژیم غاصب صهیونیستی را منهدم شود و این از برکت خون شهیدان و جانبازان است.

حسینی ارتش کنونی جمهوری اسلامی را به تمام معنا انقلابی دانست و افزود: وجود ارتش در کنار دیگر قوای نظامی و دفاعی موجود در کشور یک پشتوانه و حمایت قوی برای ملت ایران در مقابله با هرگونه تهدید است.

کد خبر 745166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.