عملیات غرورآفرین «وعده صادق» طوفان‌الاقصی دیگری برای رژیم صهیونیستی است

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: عملیات غرورآفرین «وعده صادق» طوفان‌الاقصی دیگری برای اسرائیل است و قدرت نظامی ایران را به رخ جهانیان کشاند و پاسخ قاطعانه‌ای به استکبار جهانی بود.

حسین پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: عملیات غرورآفرین وعده صادق از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران مشت محکمی بر اسرائیل و استکبار جهانی بود.

وی افزود: عملیات غرورآفرین «وعده صادق» طوفان‌الاقصی دیگری برای اسرائیل است و قدرت نظامی ایران را به رخ جهانیان کشاند و پاسخ قاطعانه‌ای به استکبار جهانی بود.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه و رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های این شورا در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورا در جهت دفاع از حق و حقوق شهروندان و پرسنل شهرداری ارومیه گفت: مدیران شهری باید به جد پیگیر حق و حقوق شهروندان و پرسنل شهرداری باشند.

پناهی با اشاره به نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ به نام سال جهش تولید با مشارکت مردم یادآور شد: مقام معظم رهبری سال ۱۴۰۳ را به عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری کردند و بر همه ما مسئولان به‌ویژه مدیران شهری، یک وظیفه مهم در جهت رفع موانع، مشکلات شهری و شهروندی و خدمت صادقانه تلقی می‌شود.

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه تصریح کرد: با توجه به نام‌گذاری سال‌جاری، مدیران شهری نسبت به مقوله مشارکت‌های مردمی در مدیریت شهری توجه ویژه‌ای داشته باشند و در کنار آن با تکریم ارباب رجوع سعی در رفع مشکلات و افزایش رضایتمندی شهروندان فهیم و قدرشناس شهر ارومیه داشته باشند.

کد خبر 745150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.