۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۸
کشف ۵ تن چوب گردوی قاچاق در قزوین

جانشین انتظامی استان قزوین از کشف پنج تُن چوب گردوی قاچاق و توقیف یک دستگاه وانت نیسان در این شهرستان خبر داد.

داوود عبدالمالکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از کشف پنج تن چوب گردو قاچاق و توقیف یک دستگاه وانت نیسان در شهرستان آوج خبر داد و اظهار کرد: مأموران بخش حصار ولی‌عصر (عج) این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان، به یک دستگاه وانت نیسان حامل چوب گردو مشکوک شدند و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۵ تن چوب گردوی قاچاق که فاقد هرگونه مجوز مثبته از اداره جنگلبانی بود کشف و یک نفر برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد. شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۴۰۰ قلم لوازم آرایشی قاچاق

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و توقیف یک دستگاه سواری سمند توسط مأموران پلیس آگاهی شهرستان تاکستان خبر داد و خاطرنشان کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان تاکستان حین کنترل خودروهای عبوری در آزادراه قزوین-زنجان به یک دستگاه سواری سمند مشکوک شدند و دستور توقف آن را صادر کردند.

عبدالمالکی ادامه داد: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن، بیش از ۴۰۰ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق که بدون هرگونه مجوز مثبته گمرکی بود، کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر و متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

وی از شناسایی و دستگیری خرده‌فروش مواد مخدر در عملیات مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر خبر داد و گفت: در راستای اجرای طرح امنیت محله‌محور و برخورد با سوداگران مرگ و خرده فروشان موادمخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از اقدام مجرمانه فردی در زمینه خرید و فروش موادمخدر در یکی از محلات شهر اقبالیه مطلع و بررسی موضوع را آغاز کردند.

جانشین انتظامی استان قزوین گفت: مأموران با اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق شدند متهم را حین فروش موادمخدر در سطح شهر رؤیت کردند و در عملیاتی غافلگیرانه او را دستگیر و در بازرسی از منزل او یک کیلو و ۴۹۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف کردند.

کد خبر 745102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.