هر روز شاهد تغییر و جابه‌جایی مدیران در شهرداری هستیم

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به نقش سوء‌مدیریت در شهادت آتش‌نشان قزوینی و کارگر سازمان پسماند گفت: هر روز شاهد تغییر و جابه‌جایی مدیران در شهرداری هستیم و انتصابات نیز بنا بر شایسته‌سالاری و تخصص افراد نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، فاطمه اشدری صبح امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر قزوین، اظهار کرد: در پی حادثه آتش‌سوزی هفته اخیر یک نفر از آتش‌نشانان فداکار و قهرمان قزوینی به نام محمدجواد چگینی به شهادت رسید و چهار آتش‌نشان نیز آسیب دیدند.

وی با بیان اینکه سه نفر از آتش‌نشانان ترخیص شدند و یک نفر به صورت آسیب جدی دیده و در بیمارستان بستری است، افزود: شهردار قزوین باید نسبت به سوءمدیریت در مدیریت شهری قزوین پاسخگو شد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به حادثه آتش‌سوزی در خیابان انصاری و شهادت یک آتش‌نشان خاطرنشان کرد: چرا باید با بی‌تدبیری شاهد از دست رفتن یک جوان نخبه و توانمند با هزاران امید و آرزو باشیم؟ فرمانده عملیات نمی‌داند که باید چه کسانی را برای چه مأموریتی با چه شرایطی اعزام کند.

اشدری ادامه داد: در شهرداری هر روز شاهد تغییر و جابه‌جایی مدیران هستیم و انتصابات نیز بنا بر شایسته‌سالاری و تخصص افراد نیست؛ بنابراین باید شاهد سوءمدیریت و خطاهایی در تصمیم‌گیری مدیران باشیم.‌

وی گفت: در چند ماه گذشته نیز به دلیل نظارت نداشتن و آموزش مدیریت سازمان پسماند و رعایت نکردن مباحث فنی و ایمنی از طرف پیمانکار مربوطه، شاهد فوت یک کارگر پسماند روی پل سرداران بودیم و به همین دلیل مدیریت شهری باید پاسخگوی این وضعیت و سوءمدیریت‌ها باشد.

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین تأکید کرد: از ریاست شورای اسلامی شهر قزوین تقاضا دارم تا این موارد را در اسرع وقت پیگیری کند و شهردار طی جلسه‌ای حضوری پاسخگوی موارد مطرح شده باشد.

کد خبر 745009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.