گوشی ریلمی GT Neo 6 SE با چه تراشه‌ای عرضه خواهد شد؟

انتظار می‌رود که گوشی ریلمی GT Neo 6 SE به تراشه Snapdragon 7+ Gen 3 مجهز شود و با 16 گیگابایت حافظه رم LPDDR5x و یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS 4.0 همراه باشد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، انتظار می‌رود گوشی ریلمی GT Neo 6 SE در ماه جاری در چین معرفی شود، به تازگی تصاویری از این محصول منتشر شده است که بعضی از ویژگی‌های ظاهری آن را به نمایش می‌گذارد؛ گوشی یادشده حاشیه‌های باریکی در هر چهار طرف دارد و دارای نمایشگر ۶.۷۸ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، حداکثر روشنایی ۶۰۰۰ نیت و رزولوشن ۱۲۶۴ * ۲۷۸۰ پیکسل است.

انتظار می‌رود که گوشی ریلمی GT Neo 6 SE به تراشه Snapdragon 7+ Gen 3 مجهز شود و با ۱۶ گیگابایت حافظه رم LPDDR5x و یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS 4.0 همراه باشد؛ انرژی مورد نیاز این محصول با استفاده از یک باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌‏شود و از فناوری شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

یک دوربین دوگانه در پنل پشتی گوشی ریلمی GT Neo 6 SE تعبیه شده است، یک دوربین سونی مجهز به فناوری OIS نیز روی نمایشگر گوشی واقع شده است؛ این گوشی احتمالاً با استفاده از رابط کاربری Realme UI 5 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۴ اجرا می‏‌شود.

گوشی ریلمی GT Neo 6 SE احتمالاً به زودی وارد بازار چین خواهد شد، گزارشات منتشر شده نشان می‌دهد که این دستگاه با نام Realme GT 6 وارد بازار جهانی خواهد شد.

کد خبر 745008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.