شرکت‌های دانش‌بنیان از اولویت‌های اساسی استان یزد است

استاندار یزد گفت: گفت: یک شرکت دانش‌بنیان به اندازه یک واحد تولیدی برای استان ارزشمند است، بنابراین منابع، مجوزها، تسهیلات و کمک‌های اعتباری را در مسیر تقویت زیست‌بوم علم و فناوری ساماندهی خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، مهران فاطمی شامگاه دوشنبه _بیست‌وهفتم فروردین_ در نشست با ۱۰ شرکت دانش‌بنیان، فناور و خلاق استان یزد با بیان اینکه مسئله دانش‌بنیان جزو اولویت‌های اساسی استان یزد است، اظهار کرد: مسیر نجات، توسعه و پیشرفت استان از دروازه دانش‌بنیان و فناوری می‌گذرد؛ بنابراین مجدانه مسائل این حوزه را دنبال می‌کنیم.

وی افزود: یک شرکت دانش‌بنیان به اندازه یک واحد تولیدی برای استان ارزشمند است؛ بنابراین منابع، مجوزها، تسهیلات و کمک‌های اعتباری در اختیار را در مسیر تقویت زیست‌بوم علم و فناوری ساماندهی خواهیم کرد.

استاندار یزد با اشاره به پیگیری مجدانه طرح جامع پارک علم و فناوری استان یزد اضافه کرد: تاکنون برای واگذاری اراضی به شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و خلاق تسهیلات ویژه‌ای ایجاد شده است.

فاطمی با ابراز امیدواری نسبت به موفقیت و درخشش زیست‌بوم علم و فناوری استان در سطح کشور و منطقه عنوان کرد: تلاش خواهیم کرد تا چرخ توسعه و پیشرفت استان بالنده‌تر از گذشته، بر مدار دانش‌بنیان و فناوری حرکت کند.

کد خبر 744998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.