اعزام بیش ۳ هزار یزدی به سرزمین وحی

مدیرکل حج و زیارت استان یزد از اعزام ۳ هزار و ۱۳۰ یزدی به مکه مکرمه از هفته دوم خرداد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی حج و زیارت استان یزد، علی اشرف اظهار کرد: سه هزار و ۱۳۰ یزدی در قالب ۲۳ کاروان از فرودگاه شهید صدوقی یزد به مقصد مدینه منوره اعزام خواهند شد و پس از انجام مناسک حج به مکه مکرمه اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به زمان اعزام زائران افزود: هنوز زمان دقیق پرواز عزیمت زائران حج تمتع یزد مشخص نشده، اما پیش‌بینی می‌شود اعزام‌ها از هفته دوم خردادماه امسال انجام شود.

مدیر و حج و زیارت استان بیان کرد: هزینه سفر حج در استان یزد برای هر نفر ۱۶۲ میلیون تومان تا ۱۹۰ میلیون تومان است که این تفاوت قیمت به دلیل مسکن و هتل زائران است.

اشرف با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزش زائران خانه خدا، ادامه داد: هر کاروان موظف است ۱۰ جلسه کلاس برای توجیه، آموزش احکام، بهداشت و سلامت در حج، مناسک حج، آداب و اخلاق سفر، اسرار و معارف حج، تاریخ و اماکن مکه و مدینه به زائران آموزش دهد که در استان این کلاس‌ها در حال برگزاری است.

وی تاکید کرد: زائران برای مشرف شدن به حج تمتع با مطالعه و شناخت کامل مناسک حج در این سفر معنوی شرکت کنند و به توصیه روحانیون همراه کاروان‌ها توجه کنند.

کد خبر 744949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.