رژیم صهیونیستی تاکنون سیلی‌ مانند «وعده صادق» نخورده بود

امام جمعه قزوین گفت: صهیونیست‌ها طی ۷۰ و اندی سال هیچ وقت سیلی مانند عملیات «وعده صادق» نخورده بودند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی شامگاه _دوشنبه، بیست‌وهفتم فروردین‌_ در دیدار با فرمانده و کارکنان سپاه حضرت صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین که به منظور تبریک اجرای عملیات وعده صادق صورت گرفت، اظهار کرد: این اقدام بی‌سابقه‌ای که اتفاق افتاد، باعث شد صهیونیست‌ها دیگر فکر چنین غلط‌هایی امثال حمله به کنسولگری ما به سرشان نزند.

وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها طی این مدت ۷۰ و اندی سال هیچ وقت این گونه سیلی نخورده بودند، افزود: پیش از این و در زمان جمال عبدالناصر تمام کشورهای عربی برای جنگ با اسرائیل تجمیع شدند، اما نتوانستند سرپا بایستند و شکست خوردند، آن‌ها هنوز هم از مترسک صهیونیست‌ها وحشت دارند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اضافه کرد: امروز چیزی در بساط صهیونیست‌ها نیست و آن‌ها ساقط شده‌اند، اما باز همین مترسک هم کشورهای عربی را می‌ترساند. در آن زمان همه امکانات در اختیار عرب‌ها بود، اما صهیونیست‌ها هیچ چیزی نداشتند و در شرایط سخت بودند.

عابدینی ادامه داد: آن رژیم صهیونیستی ضعیف کشورهای عربی قوی را در هم کوبید و این ترس را در دل آن‌ها انداخت، اما امروز به خاطر این عملیات ارزشمند و خدایی خدای متعال را سپاسگزاریم. هر وقت ما فقط به بازوان خود تکیه کردیم، به جایی نمی‌رسیم، اما اگر نگاهمان به خدا باشد، خدا به بازوی ما و به تجهیزاتمان برکت می‌دهد.

وی یادآور شد: عملیاتی که شما انجام دادید، فقط این نبود که پایگاه‌های نظامی صهیونیست‌ها را در هم بکوبید، محصول این عملیات اتحاد و انسجام آحاد مردم بود، با این عملیات دل‌های مردم همه با هم محکم شد، اتحاد و انسجام بین ایران اسلامی و همه ملت‌های مسلمان جهان شکل گرفت.

امام جمعه قزوین با اشاره به اینکه همه جا فهمیدند مرکز فرماندهی این حرکت عظیم جهانی ضد صهیونیست ایران اسلامی است، گفت: پیش از این همه مردم دنیا از صهیونیست‌ها اعلام انزجار می‌کردند، اما نتوانستند اقدام خاصی انجام دهند، همه دیدند که بازوان توانمند نیروهای سپاه ما بود که آرمان‌هایشان را اجرایی و عملیاتی کرد.

کد خبر 744931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.