تحویل ۹۴۰ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تحویل ۹۴۰ واحد مسکن به مددجویان کمیته و محرومان در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده، امروز _دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین_ در آئین افتتاح ۹۴۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خداوند متعال را بابت تکمیل مسکن محرومان شاکریم، اظهار کرد: نظام اسلامی و دولت مردمی صادق‌الوعد برای تأمین مسکن افراد محروم جامعه و سایر اقشار اقدام به ساخت مسکن داشته است و این خدمات را شاکریم.

وی افزود: کمیته امداد، بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان و سپاه استان در حال ساخت مسکن هستند و تأمین اعتبار توسط دولت صورت می‌گیرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز ۹۴۰ واحد از ۳۳۸۶۳ واحد سطح کشور تحویل خانواده‌ها در استان خواهد شد و پیش‌بینی شده‌است تا پایان سال یک‌هزار واحد دیگر تحویل داده شود.

وی تصریح کرد: امروز هم‌زمان ۹۴۰ نفر از مددجویان کمیته امداد صاحب خانه شدند و با مشارکت بنیاد مستضعفان و راه و شهرسازی سبب می‌شود تا پایان ۱۴۰۳، ۱۰۰۰ واحد ساخته شود.

در ادامه این آئین قباد مبشری مدیر کل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: برای ساخت این واحدها ۱۵۰ میلیون تومان وام بلاعوض توسط کمیته امداد تهیه شد و مابقی یعنی ۲۰۰ میلیون توسط بنیاد مسکن انقلاب تأمین شد.

وی افزود: از تعداد ۳۳۸۶۰ واحد مسکن محرومان سطح کشور در کهگیلویه و بویراحمد ۹۴۰ واحد مربوط به استان افتتاح می‌شود.

مبشری تصریح کرد: کمیته امداد در شرایط حاضر ۵۲۰ واحد در برنامه دارد که پیشرفت فیزیکی مطلوبی دارد.

کد خبر 744914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.