اجرای زنجیره انسانی حمایت طرح نور و وعده صادق در سواحل مازندران

فرمانده سپاه کربلای مازندران از اجرای پویش و زنجیره انسانی جهت حمایت از دو اتفاق مهم طرح نور و وعده صادق در سواحل خزر استان با حضور مردان و زنان مازندرانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، سردار سیاوش مسلمی عصر امروز _دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین _ در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای برنامه تشکیل زنجیره انسانی در سواحل خزر اظهار کرد: از هیئت‌ها و گروه‌های ورزشی, و سازمان‌های مردم نهاد برای حضور در اجرای پویش و زنجیره انسانی سواحل خزر درخواست داریم تا در این زنجیره به منظور دو موضوع مهم اتفاق افتاده این روزها حضور داشته باشند.

وی افزود: اول حمایت از نیروهای فراجا با اجرای طرح نور و مقابله با بدحجابی، عفاف و حجاب و دیگر حمایت از عملیات باشکوه وعده صادق است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه برای کمک این پویش مردمی هماهنگی لازم با نماینده ولی فقیه و استاندار انجام شده است، گفت: جلسه‌ای به منظور به‌کارگیری همه ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی، سپاه برگزار شد تا زنجیره‌ای با تمایل و حضور خود مردم به اجرا درآید.

مسلمی زمان برگزاری این پویش را روز پنج‌شنبه سی‌ام فروردین ماه سال‌جاری مطرح کرد و ادامه داد: زنجیره انسانی همزمان از سواحل نکا تا رامسر از ساعت ۱۰ صبح شروع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود که ۲۰۰۰۰۰ نفر از زنان و مردان غیور مازندران در این زنجیره انسانی در سراسر سواحل این استان حضور یابند.

کد خبر 744889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.