استفاده بیش از ۴۵ هزار شهروند و گردشگر از «اصفهان من» در نوروز ۱۴۰۳

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری، اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان گفت: نسخه جدید اپلیکیشن «اصفهان من» نوروز ۱۴۰۳ به بهره‌برداری رسید و بیش از ۴۵ هزار نفر از گردشگران و شهروندان از این اپلیکیشن استفاده کردند.

سعید فردانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به افزایش قابلیت‌های اپلیکیشن «اصفهان من» و میزان نصب آن توسط شهروندان اصفهانی و گردشگران اظهار کرد: افزایش بیش از ۲۰ هزار نصب نسخه اندروید این اپلیکیشن نسبت به مدت مشابه سال گذشته، بیانگر استقبال گردشگران و شهروندان است.

وی با اشاره به استفاده بیش از ۴۵ هزار نفر شهروند و گردشگر از سامانه اصفهان من در نوروز ۱۴۰۳ افزود: نسخه جدید این اپلیکیشن نوروز سال جاری به بهره‌برداری رسید و بیش از ۴۵ هزار نفر از گردشگران و شهروندان از آن استفاده کردند.

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری، اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان با اشاره به قابلیت‌های نسخه جدید اصفهان من و ارتقای آن نسبت به نسخه قبلی تصریح کرد: این قابلیت‌ها شامل، تغییر و بهبود UI بهبود UX، ایجاد قسمت ویژه نوروز برای ارائه خدمات و اطلاعات به گردشگران، ایجاد قسمت اطراف من به‌صورت مکان‌مند، اصلاح و بهبود فرایند لاگین ، شناسایی مخاطبان و نظرسنجی الکترونیکی از گردشگران برای خدمات باغ فدک و ناژوان است.

فردانی ادامه داد: ارتقای قابلیت‌های این اپلیکیشن (نسخه آزمایشی اصبات، نسخه آزمایشی بزن بریم)، افزایش خدمات شهروندی همچون پرداخت عوارض نوسازی، کسب بودجه‌ریزی مشارکتی، ثبت پلاک خودروها در هنگام معاینه فنی، افزایش نقاط جانمایی شده روی نقشه همچون مراکز معاینه فنی خودرو، پایانه‌های مسافربری، ایستگاه اتوبوس و تاکسی، مراکز خرید، تجمیع خدمات از جمله زمان رسیدن اتوبوس و تعرفه اتوبوس و آرامستان نیز از دیگر قابلیت‌های نسخه جدید اپلیکیشن اصفهان من است.

وی گفت: نسخه اندروید اپلیکیشن «اصفهان من» از کافه بازار و مایکت و نسخه وب آن نیز از وبگاه app.isfahan.ir قابل دسترس است.

استفاده بیش از ۴۵ هزار شهروند و گردشگر از «اصفهان من» در نوروز ۱۴۰۳

کد خبر 744862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.