واکنش قهرمانان به اجرایی شدن وعده صادق نشان از درک بالای جامعه ورزش دارد

وزیر ورزش و جوانان در دیدار با ملی‌پوشان و کاپیتان‌های تیم ملی گفت: از جامعه ورزش که در این مدت کوتاه واکنش‌های بسیار خوبی به این عملیات پرشکوه داشتند، تشکر می‌کنم و این نشان می‌دهد که ورزشکاران درک بالایی از شرایط کشور دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کیومرث هاشمی امروز _دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین_ در محل وزارتخانه در دیداری چهره به چهره با ملی‌پوشان و کاپیتان‌های تیم‌های ملی گفت‌وگو کرد.

وزیر ورزش و جوانان در این نشست اظهار کرد: بسیار خوشحالم که در خدمت کاپیتان‌ها و ملی‌پوشان تیم‌های مختلف هستیم. موفقیت‌های اخیر رزمندگان جمهوری اسلامی در خصوص عملیات اخیر و اجرایی شدن وعده صادق را تبریک می‌گویم و از جامعه ورزش که در این مدت کوتاه واکنش‌های بسیار خوبی به این عملیات پرشکوه داشتند، تشکر می‌کنم و این نشان می‌دهد که ورزشکاران درک بالایی از شرایط کشور دارند.

وی افزود: موضوع روایتگری برای مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور اینقدر پراهمیت است که ستاد روایت پیشرفت تشکیل شد و تقدیری با حکم رئیس‌جمهور ریاست این ستاد را برعهده گرفت. اکنون در آغاز کار هستیم و لازم است که اهمیت بیشتری به موضوع روایتگری داده شود و اینگونه نشست‌ها و اردوها خیلی به مسئله روایتگری کمک می‌کند.

هاشمی بیان کرد: در حوزه ورزش هر مدالی که به دست می‌آید به روایت پیشرفت کمک می‌کند. زمانی که قهرمانان کشور در یک رویداد بین‌المللی حضور دارند و سرود کشور پخش می‌شود موجب غرور ملی می‌شود و این اثرگذاری ورزش را نشان می‌دهد.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اهمیت موضوع حجاب اظهار کرد: موضوع حجاب یکی از موضوعات اصلی و دغدغه نظام است، چراکه انقلاب ما انقلاب فرهنگی بود. وقتی یک بانوی ما باحجاب در رویداد بین‌المللی حاضر می‌شود، نشان‌دهنده اقتدار فرهنگ کشورمان است.

وی افزود: زمانی روایت پیشرفت به خوبی منتشر خواهد شد که از زبان خود قهرمانان باشد، همان‌طور که وقتی افتخارات هشت سال دفاع مقدس از سوی رزمندگان مطرح می‌شود، حس و حال بهتری برای مخاطبان خواهد داشت.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: البته باید این نکته را توجه کنیم که قهرمانان فقط نباید راوی مسائل ورزشی باشند و می‌توانند با توجه به علاقه‌مندی راوی مسائل حوزه‌های دیگر نیز باشند. ورزشکاران می‌توانند در همه حوزه‌های کشور که پیشرفت‌های خوبی داشته‌ایم ورود کنند و به عنوان راوی برای مخاطبان اثرگذاری داشته باشند.

هاشمی خاطرنشان کرد: در مجموعه وزارت ورزش بخشی برای روایت پیشرفت مهیا خواهیم کرد که اتفاقات مثبت بازگو شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 744805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.