مترو مشهد مقدس باید پیوست زیارت داشته باشد

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: آستان قدس رضوی باید همکاری و همراهی لازم با شهرداری، برای احداث ایستگاه باب‌الجواد(ع) در خط ۳ مترو را داشته باشد.

حجت‌الاسلام حسن منصوریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌رضوی، با بیان اینکه یکی از شاخص‌ترین پروژه‌های عمرانی شهر مشهد، پروژه احداث خط ۳ مترو است، اظهار کرد: یکی از تأکیدات جدی شورای شهر، برخورداری پروژه‌های عمرانی از پیوست زیارت است و متولیان حوزه زیارت باید دغدغه فراهم آوردن شرایط زیارت آسان و ارزان را برای عموم داشته باشند.

وی افزود: در شرایطی که همه اهتمام مدیریت شهری، ترویج فرهنگ زیارت و بسط و توسعه فرهنگ رضوی در سطح شهر مشهد است، آستان قدس رضوی هم باید همراهی لازم برای اجرای بزرگترین پروژه شهری، یعنی خط ۳ مترو را با شهرداری داشته باشد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: ابَرپروژه خط ۳ مترو مشهد نباید بدون پیوست زیارت باشد، چرا که این امر زیبنده شهر زیارتی چون مشهد نیست، این پروژه را معطل نمی‌کنیم و مردم باید هرچه زودتر از آن بهره‌مند شوند.

حجت‌الاسلام منصوریان تصریح کرد: همکاری آستان قدس با شهرداری مربوط به ایستگاه باب‌الجواد (ع) است که شهرداری تاکنون هزینه‌های زیادی برای این پروژه انجام داده و بهره‌برداری و تکمیل آن، بدون پیوست زیارت، خسارت بزرگی به شهر است.

کد خبر 744757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.