خیابان میرزارضای کرمانی و قلعه دختر، مقصد بازدید هفتگی شهردار کرمان

شهردار کرمان در بازدید هفتگی از پروژه‌های عمرانی، در جریان روند پروژه‌های خیابان میرزارضای کرمانی و قلعه دختر قرار گرفت و بر سرعت بخشیدن به سایر پروژه‌ها تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، بازدیدهای روزانه و هفتگی محسن تویسرکانی شهردار کرمان که از ابتدای حضور وی در شهرداری جدی دنبال می‌شود، هم‌چنان به عنوان یکی از مهم‌ترین اقدامات وی برای نظارت جدی و پیگیری پروژه‌ها مورد توجه قرار گرفته است.

او در سه ماهه پایانی سال ۱۴۰۲ با حضور در مناطق پنجگانه، از پروژه‌های ریز و درشت مدیریت شهری و روند اجرای آن‌ها بازدید و طی آن همواره بر سرعت در اجرای پروژها و تکمیل آن‌ها تأکید کرد تا مردم طعم یک شهر آباد را بیش از گذشته بچشند.

شهردار کرمان با شروع سال جدید نیز از سرکشی به پروژه‌های شهرداری غافل نشده است و علاوه بر بازدیدهای روزانه، همواره با همراهی معاونان و مدیران مناطق از پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی دیدن و جزئیات آن را جویا می‌شود.

وی در بازدید هفتگی امروز _یکشنبه بیست‌وششم فروردین_ به همراه معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی، معاون خدمات‌شهری و شهردار منطقه پنج از پروژه‌های پیاده‌روسازی بخشی از خیابان شریعتی، ایستگاه اتوبوس میدان شهدا و وضعیت اطراف میدان، نحوه فعالیت تاکسی‌های ابتدای خیابان میرزارضا کرمانی و پروژه کف‌سازی پیاده‌رو در این خیابان بازدید و بر سرعت‌بخشی به پروژه‌های شهری تأکید کرد.

به گفته مرضیه شاحیدری شهردار منطقه پنج، کف‌سازی و پیاده‌روسازی خیابان میرزارضای کرمانی به متراژ دو هزار مترمربع و با هزینه دو میلیارد تومان ظرف دو ماه انجام شده است و حفاظ فلزی برای اطراف پیاده‌روی خیابان نیز در حال ساخت است و به زودی نصب می‌شود.

وی در توضیح عملیات اجرایی پروژه قلعه دختر نیز گفت: فاز یک پروژه بهسازی بوستان اطراف قلعه‌دختر به مساحت ۲۰ هزار مترمربع از اوایل اسفند ۱۴۰۲ با اعتبار هفت میلیارد تومان آغاز شده است و اجرای آن پس از اصلاحیه‌های صورت گرفته ادامه دارد.

کد خبر 744594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.