هشدار سیل در کرمان/ جمعیت هلال‌احمر در حالت آماده باش قرار گرفت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: ۴٠٠ نیروی امدادی و عملیاتی جهت امدادرسانی‌های احتمالی به هموطنان، تا اطلاع ثانوی در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، رضا فلاح شامگاه _یکشنبه، بیست‌وششم فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از دریافت هشدارهای صادره از سازمان هواشناسی و احتمال وقوع سیل در نقاط مختلف استان به ویژه مناطق جنوب و شرق، ۴٠٠ نیروی امدادی و عملیاتی جهت امدادرسانی‌های احتمالی به هموطنان، تا اطلاع ثانوی در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه پیام‌های هشدار، اطلاع‌رسانی و آماده‌باش در سراسر استان انجام شده است، افزود: ۵۵ پایگاه امدادونجات، مراکز پیام، تیم واکنش سریع، آنست و هم چنین شعب هلال احمر در سطح استان آماده ارائه خدمات امدادی به هموطنان هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اینکه تجهیزات امدادی تقویت و به‌روزرسانی شده است، تصریح کرد: آماده‌باش جدی به رؤسای شعب و تیم‌های عملیاتی شهرستان‌های جنوب و شرق استان داده شد و هشدار مناطق در معرض خطر با همکاری فرمانداران، بخشداران و دهیاران و خانه‌های هلال اعلام شده است.

کد خبر 744588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.