نصف‌جهان غرقِ غرورِ «وعده صادق» / تجمع مردم در حمایت از تنبیه اسرائیل توسط سپاه + فیلم

مردم نصف جهان در حمایت از عملیات وعده صادق سپاه پاسداران در راستای تنبیه جنایات رژیم صهیونیستی تجمع کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مردم نصف‌جهان همزمان با هموطنان خود در سراسر کشور و در حمایت از اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی شامگاه _یکشنبه، بیست‌وششم فرورودین_ در میدان امام حسین (ع) اصفهان تجمع کردند.

آسمان اصفهان نیز در همراهی با شادی و عزت مردم از انتقام غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از رژیم سفاک صهیونیستی نورافشانی شد.

هم‌شهریان سردار رشید اسلام، شهید زاهدی، که چند روز قبل حماسه‌ای را با حضور خود در تشییع شهید قدس رقم زدند، امشب غرق در سرور و غرور اقدام تلافی‌جویانه و انتقام سپاه پاسداران از صهیونیست‌ها هستند.

مردم در این اجتماع پرچم‌های ایران، فلسطین و حزب الله در دست، شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیست سر دادند و با فریادهای حیدر حیدر به این حضور پرشور رنگ و بوی حماسی بخشیدند.

مردم اصفهان که یکی از فرماندهان ارشد سپاه قدس را در حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق از دست داده‌اند، با انگیزه بیشتری در این تجمع شرکت کردند و به رژیم کودک کش صهیونیستی گوشزد کردند که هرگونه ماجراجویی جدید با پاسخ سرسختانه و محکم‌تر جوانان انقلابی ایران اسلامی مواجه خواهند شد.

علی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا می‌گوید: امروز به این مکان آمده‌ایم تا از رزمندگان جبهه مقاومت که توانستند سرزمین‌های اشغالی رژیم صهیونیستی را زیر و رو کنند و شخم بزنند حمایت کنیم. ما پیرو مکتب شهدا هستیم و خودمان نیز تا پای جان برای اسلام و انقلاب ایستاده‌ام. من در این تجمع به همراه دختران خود آمده‌ام تا آن‌ها نیز دفاع از مظلومان را یاد بگیرند و فریاد حمایت آن‌ها را به گوش کودکان غزه برسانم.

علی اصغر مهدوی، دانش‌آموز دهه هشتادی نیز در این تجمع شرکت کرده و می‌گوید: آمریکا و رژیم صهیونیستی هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند، ما دانش آموزان ایرانی آن‌ها را تنبیه خواهیم کرد.

خانم فشارکی نیز می‌گوید: از سپاه پاسداران ممنونیم که شب گذشته پاسخ کوبنده‌ای به رژیم صهیونیستی دادند و این رزیم را تنبیه کردند؛ من از کودکی در همه راهپیمایی‌ها حضور داشته‌ام و همیشه پشتیبان انقلاب و رهبر عزیزمان خواهم ماند.

زهرا شیرمحمدی عضو گروه سرود دختران حاج قاسم شهر اصفهان نیز می‌گوید: من و دوستانم برای اجرای گروه سرود و حمایت از سپاه پاسداران و رزمندگان آمدیم. ما شهدای عزیزی را از دست داده‌ایم و می‌خواهیم بگوییم که با سن کم، رهرو راه آن‌ها هستیم.

حجت‌الاسلام محسن کریمی، دبیر ستاد جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان اصفهان در اجتماع مردم اصفهان رژیم صهیونیستی را جرثومه فسادی خواند که توسط سپاه پاسداران مورد هدف قرار گرفت و اظهار کرد: خطاب به مسئولینی که می‌گفتند از موشک گذر کنیم و به گفتگو و مذاکره پناهنده شویم می‌گویم که طبق فرموده رهبر معظم انقلاب و همانند شهید حسن طهرانی مقدم به عنوان یک انسان مؤمن انقلابی باید نگاه به درون داشته باشیم تا پیروز شویم.

وی افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند نزدیک قله ایم و دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها ما را به قدس خواهند رساند، اما آنچه که در اقدام تلافی‌جویانه جمهوری اسلامی ایران باید به آن توجه داشت، جنگ روایت‌ها است، به طوری که شاهدیم رسانه‌های خارجی و عناصر داخلی دشمن در تلاشند تا این‌طور القا کنند که موشک‌های سپاه به اهداف مورد نظر خود اصابت نکرده‌اند، بنابراین لازم است روایت‌های صحیحی از این عملیات ارائه شود، چرا که اگر ما این کار را نکنیم دشمنان ما آن را به نفع خود تغییر خواهند داد.

دبیر ستاد جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان اصفهان با اشاره به اذعان شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان مبنی بر شکسته شدن هیمنه اسرائیل توسط جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: وظیفه ما است که زینب وار از مکتب مقاومت دفاع کنیم و در فضای مجازی، محلات و میادین و … روایتگر عملیات بزرگ پاسداران و ارتشیان باشیم.

وی با بیان اینکه عبور موشک‌های ایرانی از بالای بین الحرمین این پیام را به جهان مخابره کرد که راه قدس از کربلا می‌گذرد، تاکید کرد: پس از این حملات مردم با حمایت‌های خود نشان دادند که برای دفاع از جبهه مقاومت آماده اند و عاشق مبارزه با صهیونیست‌ها هستند.

در ادامه مردم انقلابی اصفهان همچنین به نیابت از مردم یمن، لبنان، حشدالشعبی، غزه، فاطمیون و زینبیون و دیگر گروه‌های مقاومت فریاد الله اکبر سر دادند و مراسم با دعا برای ظهور امام زمان (عج) به پایان رسید.

کد خبر 744586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.