سپاه نهادی برآمده از بطن مردم/ عملیات وعده صادق موجب تحقیر تاریخی رژیم‌ صهیونیستی شد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: عملیات وعده صادق سپاه که رژیم صهیونیستی و قدرت‌های حامی آن را تحقیر تاریخی کرد، تنها یکی از افتخارات سپاه است و سپاه بالاترین افتخارات، قهرمانی‌ها و جان‌فشانی‌ها را در کارنامه خود دارد.

محمود عباس‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: سپاه پاسداران یک نهاد برآمده از بطن مردم است که برای پاسداری از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی جان‌فشانی‌های فراوانی داشته است و فی‌الواقع فلسفه تشکیل آن پاسداری از ارزش‌های انقلاب و منافع ملی است.

وی افزود: امام خمینی (ره) بحق فرمودند «اگر سپاه پاسداران نبود کشور هم نبود»؛ پاسداران از ابتدای پیروزی انقلاب تمام توان خود را در جهت دفاع از ارزش‌ها و خاک این کشور به کار گرفتند و نقش بسزایی را در دفاع مقدس ایفا کردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: پاسداران انقلاب اسلامی در مبارزه با گروهک‌های تروریستی در سوریه و عراق نقش مهمی را ایفا کردند. سپاه پاسداران قهرمانانی مانند سردار سلیمانی، حججی را در خود پرورش داد و تقدیم دنیا کرد.

وی تاکید کرد: عملیات وعده صادق سپاه که رژیم صهیونیستی و قدرت‌های حامی آن را تحقیر تاریخی کرد فقط یکی از افتخارات سپاه است و سپاه بالاترین افتخارات، قهرمانی‌ها و جانفشانی‌ها را در کارنامه خود دارد.

کد خبر 744584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.