اعلام رضایت مسئولان شهری، استانی و کشوری از خدمات ارائه شده در باغ فدک

دبیر ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان از اعلام رضایت مسئولان شهری، استانی و کشوری از اقدامات و خدمات ارائه شده در باغ فدک طی ایام نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سعید نصر با ارائه گزارشی از اقدامات ستاد سفر در نوروز در صحن شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: امسال همدلی را در ستاد سفر میان دستگاه‌های شهری و استانی را شاهد بودیم که در نتیجه عملکرد و اقدامات موجب رضایت نسبی شهروندان و مسافران قرار گرفت.

وی با تاکید بر اینکه سیاست‌ها در آغاز کار تعیین شد و در این راستا اقدامات در بخش‌های مختلف همچون فعالیت‌های فرهنگی، اطلاع رسانی و گردشگری برنامه ریزی شد، افزود: اقدامات زیباسازی در باغ فدک همچون نصب فانوس و المان نوری، اجرای طاق، نصب آلاچیق خانواده و سفره هفت سین و جعبه‌های گل انجام شد که با استقلال خوب گردشگران روبه‌رو شد.

دبیر ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به بازدیدهای مسئولان شهری، استانی و کشوری از باغ فدک و اعلام رضایت آن‌ها از خدمات انجام شده به گردشگران گفت: معاون وزیر میراث فرهنگی طی بازدید از باغ فدک از اجرای طرح نظارت تصویری در ارتقای شاخص‌های ایمنی (پهپاد آتش‌نشان) با هدف کاهش حادثه گاز گرفتگی در چادرها تقدیر کرد، این طرح را در راستای بهره‌مندی دیگر نقاط کشور به عنوان یک الگو مطرح کرد.

کد خبر 744580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.