در حمله به رژیم صهیونیستی، حقیقت اسلام واقعی به نمایش درآمد

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری با بیان این که شهیدان ما چیزی از دست ندادند و به جایگاه خود رسیدن و ما داغ دار شدیم، گفت: در حمله شب گذشته به رژیم صهیونیستی حقیقت اسلام واقعی به نمایش درآمد و یک جهان بیدار ماند تا غزه در آرامش به سر برد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری حجت‌الاسلام محمد علی نکونام امروز _ یکشنبه بیست‌وششم فروردین_ در جمع اجتماع حمایت از حملات اخیر سپاه در شهرکرد، با اشاره به حمله اخیر سپاه پاسداران به رژیم اشغالگر صهیونیست، اظهار کرد: دیشب یک بخش مختصر از قدرت جمهوری اسلامی به نمایش در آمد و فقط دو پایگاه مورد حمله قرار گرفت می‌توانست این حمله گسترده‌تر باشد ولی ما نمی‌خواهیم منطقه را به آتش بکشیم.

وی افزود: بعد از این حمله ارزشمند شرایط منطقه تغییر خواهد کرد و شاهد خواهیم بود که دیگر آمریکا و اسرائیل تصمیم‌گیر نیست و این مقاومت است که تصمیم گیر منطقه خواهد بود

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه شهیدان ما چیزی از دست ندادند و به جایگاه خود رسیدن و ما داغ‌دار شدیم، گفت: در حمله شب گذشته به رژیم صهیونیستی حقیقت اسلام واقعی به نمایش درآمد و یک جهان بیدار ماند تا غزه در آرامش به سر برد.

حجت‌الاسلام نکونام عنوان کرد: عمده مردم با آنکه آخر شب بود و موقع استراحت بود ولی حوادث را دنبال کردند و دنبال چنین فضا و تجمعی بودن تا تشکر خود را را از سپاهیان اسلام انجام دهند.

وی تاکید کرد: خیال نکنید که دشمنان شما می‌توانند از شما پیشی می‌گیرند و اسلام و مسلمان واقعی را زمین‌گیر کنند، چنین چیزی امکان‌پذیر نیست و این وعده قرآن است، اما شرطی دارد و شرط آن این است که مسلمانان خود را آماده نگهدارند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به سخت بودن جنگ نرم از جنگ سخت، خاطرنشان کرد: ما از آمریکا نمی‌ترسیم ولی باید از جنگ نرم بترسیم آنچه که ما باید از آن ترس داشته باشیم جنگ سخت نیست بلکه جنگی است که در راستای فرهنگ و ارزش زدایی از جامعه شکل گرفته است.

کد خبر 744542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.